7 Reacties

vorige maand

Met deze vraag zit ik ook erg mee.

vorige maand

Nee, je trakteert enkel als je jarig bent op de basisschool. Nu gaan ze pas na hun verjaardag naar de basisschool.

vorige maand

Nee je trakteert pas vanaf 5jaar op de basisschool.

vorige maand

Bedankt!

vorige maand

Hier wel, want onze dochter zit al sinds de zomervakantie in een speelleergroep met groep 1 en de oudste peuters. We bouwen dit langzaam op, inmiddels gaat ze daar drie dagen tot 14u naar toe. En als ze straks 4 is, blijft ze gewoon in dezelfde klas, met dezelfde kinderen en dezelfde juf. Wij vinden het ideaal! Ze is al helemaal gewend aan school op deze manier. Het enige wat verandert, is dat ze dan nog wat vaker mag komen (maar ze is nu al teleurgesteld op de dagen dat ze niet gaat) en dat ze op mijn werkdagen naar de bso zal gaan ipv de kinderopvang. Maar als ze nu voor het eerst naar groep 1 zou zijn gegaan, hadden we daar ook echt niet getrakteerd denk ik.

4 weken geleden

Onze zoon begint op zijn verjaardag, ik geef hem op de opvang afscheidscadeautjes mee en naar school een kleine traktatie

3 weken geleden

Bij mijn zoontje op school niet. Ik had het gewoon aan de juf gevraagd. Het is al zo druk en nieuw voor ze, dus geen traktatie.