6 Reacties

één jaar geleden

Ik geef verschillende dingen. Mijn zoontje eet wel zo goed als alles (zonder toegevoegde suikers. Ik maak regelmatig wortel/haver snackjes met reraspe wortel, dadels, walnoten en havermout en dan gerold met kokos rasp erom heen dat vind hij echt heerlijk. Maar gewoon dingen als snoep tomaatjes of rijstwafels. Klein bakje rozijntjes, extra Fruit zoals druiven die ik dan op tafel zet zodat hij zelf kan pakken

één jaar geleden

Cracotte, rijstwafels, Liga, rozijntjes, soepstengel of maiswafels. Zijn zo de dingen die ik kan bedenken.

één jaar geleden

Ik maak zelf veggie tots, die vries ik per 2 in en krijgt hij vaak als middag snack. Heeft hij alvast lekker wat groente binnen. Ivm kma moesten we schaal en schelpdieren uitproberen. Meneer bleek surimisticks erg lekker te vinden haha Tomaat/komkommer sticks Wat extra fruit Een enkele keer een babykoekje

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op Littlebutterfly

Ik geef verschillende dingen. Mijn zoontje eet wel zo goed als alles (zonde ...
Heb je een recept?

VRIEND

één jaar geleden

Reactie op SdG

Ik maak zelf veggie tots, die vries ik per 2 in en krijgt hij vaak als midd ...
Hoe maak je die tots?

één jaar geleden

Reactie op Hepziba

Hoe maak je die tots?
Ik kook: - wortel - pastinaak - pompoen - zoete aardappel Alles bij elkaar in een grote bak Dan wat paneermeel en geraspte kaas (km vrij hier) en daarna Tots ervan maken en afbakken. Basisrecept van insta: yummy_little_belly maar inmiddels gooi ik zelf wat bij elkaar en op gevoel haha