6 Reacties

13 dagen geleden

Ik weet zeker dat je het kan! Ik ben bewust alleen met 2 kleintjes (november 2021 en juni 2023) en ik ben bezig voor een 3e Dus jij gaat dit rocken mommy jij kan dit echt!

13 dagen geleden

Lastige situatie zeg! Hoeveel weken ben je nu? Hoe is je vangnet? ( Als je niet veel op hem kunt leunen is dit wel belangrijk.) Het is ook een gevoelskwestie.. Geen idee wat ik zou doen, maar wil je wel heel veel sterkte wensen bij het maken van je beslissing!

13 dagen geleden

Reactie op Miekoe

Lastige situatie zeg! Hoeveel weken ben je nu? Hoe is je vangnet? ( Als ...
Ik zou nu precies 7 weken moeten zijn. Ik leun op het moment heel erg op zijn ouders.. De eerste zwangerschap was ook niet gepland. Hierdoor heb ik ervoor gekozen om naar zijn woonplek te verhuizen. Nu wonen mijn connecties allemaal ruim n uur van mij vandaan. Maar heel erg bedankt!

13 dagen geleden

Reactie op BAMPatricia

Ik weet zeker dat je het kan! Ik ben bewust alleen met 2 kleintjes (novemb ...
Wat lief! Dankjewel! Wat super dapper dat je dat durft in je eentje

13 dagen geleden

Reactie op Naolo

Wat lief! Dankjewel! Wat super dapper dat je dat durft in je eentje
Dankje dat hoor ik meer haha maar vind het allemaal reuze meevallen, Nou is het natuurlijk wel zo dat ik er op ingesteld ben om het alleen te doen, het was/is vanuit mij natuurlijk een bewuste donor. Maar met de juiste mindset kom je er echt wel, en dan zal het gaan met vallen en opstaan, nou en? Dat is menselijk en heel normaal.

11 dagen geleden

Ik zou even proberen het los te zien van de situatie waar je in zit. Heb je überhaupt een tweede kinderwens? Zie je een leven voor je met 2 kinderen? Stel je wilt later nog een kind en het lukt niet, neem je het jezelf dan kwalijk als je het hebt laten weghalen nu? Ikzelf heb heel lang een wens voor een tweede gehad, tot ik me realiseerde dat dat meer was om mijn kind een broertje of zusje te geven, en niet zozeer omdat ik zelf écht nog een kind wilde. Ik ben nu heel blij met de keuze om het bij 1 kind te laten, maar dat was wel een moeilijke beslissing. Dus probeer voor jezelf te kijken naar hoe jij je leven ziet. Is dat met 2 kinderen, no matter what? Dan zou ik ervoor gaan. Is dat alleen als er ook andere randvoorwaarden zijn ingevuld (stabiele relatie, bepaalde dingen die je in het leven wilt), dan zou ik er nog goed over nadenken. Jij moet vrede kunnen hebben met welke keuze je ook maakt en niemand anders. En de rest van je leven je afvragen "wat als..." word je gek. Heel veel succes, weet zeker dat je de juiste keuze voor jou maakt