7 Reacties

één maand geleden

Wij hebben dit bed voor onze zoon en dat gaat super 👍🏼 hij is er toevallig afgelopen nacht voor het eerst uit gevallen 😅 keek op de babyfoon mee, en hij kroop er zelf gewoon weer in.

één maand geleden

Reactie op IreenK

Wij hebben dit bed voor onze zoon en dat gaat super 👍🏼 hij is er toevalli ...
Zonder trappetje nu overigens. Meneer gaat boven slapen als z’n zusje groot genoeg is om onder te slapen. Zal dus nog jaar of 2 duren 😅

één maand geleden

Hii! Ik heb een huisbedje van petitpuk aangeschaft van 140/200. Die zijn vanaf de grond dus ook veilig tegen ‘’vallen’’. Moet zeggen dat mijn kleine ook heel beweeglijk is en alle hoeken wel langs gaat gedurende de nacht, ondanks dat gaat het super goed!

één maand geleden

Wij hebben deze van petit puk en mega tevreden! Ook fijn om naast mijn dochter te kunnen liggen als ik een boekje voorlees of als ze nog even nabijheid wil ☺️

één maand geleden

Reactie op IreenK

Zonder trappetje nu overigens. Meneer gaat boven slapen als z’n zusje groot ...
Is dat vd ikea?

één maand geleden

Reactie op Dina-Marie

Is dat vd ikea?
Jazeker 👍🏼

2 dagen geleden

Wij hebben thuis wel gewoon een peuter bed. Maar als m'n dochter bij opa en oma slaapt slaapt ze in hun logeer bed en dat is een 180x200 bed. Wel hoog en zonder hekjes. "Volwassen bed" ze blijft heel netjes er in liggen en kan er ook zelf op en af klimmen. Dus wellicht gewoon een optie voor als je dit zou willen.