Hoi,
Wij hebben het sebra meegroei ledikant. We dachten hier wel een jaar of 6/7 mee vooruit te kunnen, maar onze zoon (nov 21) is best lang en beweegelijk in bed, dus we kijken naar een groter bed.
Mijn man wil direct over op een twijfelaar, zodat we weer voor langere tijd vooruit kunnen, maar ik vind bij een twijfelaar vooral alleen volwassen bedden op hoogte (boxspring) en dat vind ik voor nu nog wat onveilig voelen.
Hebben jullie tips qua bedden? Of hebben jullie voor jullie kind al wel een “volwassen” bed zonder hekjes en ook positieve ervaringen? Ik hoor het graag🤗
Wij hebben dit bed voor onze zoon en dat gaat super 👍🏼 hij is er toevallig afgelopen nacht voor het eerst uit gevallen 😅 keek op de babyfoon mee, en hij kroop er zelf gewoon weer in.
Hii! Ik heb een huisbedje van petitpuk aangeschaft van 140/200. Die zijn vanaf de grond dus ook veilig tegen ‘’vallen’’. Moet zeggen dat mijn kleine ook heel beweeglijk is en alle hoeken wel langs gaat gedurende de nacht, ondanks dat gaat het super goed!
Wij hebben deze van petit puk en mega tevreden! Ook fijn om naast mijn dochter te kunnen liggen als ik een boekje voorlees of als ze nog even nabijheid wil ☺️
Wij hebben thuis wel gewoon een peuter bed. Maar als m'n dochter bij opa en oma slaapt slaapt ze in hun logeer bed en dat is een 180x200 bed. Wel hoog en zonder hekjes. "Volwassen bed" ze blijft heel netjes er in liggen en kan er ook zelf op en af klimmen. Dus wellicht gewoon een optie voor als je dit zou willen.