1588 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Naj37

Bij termijnecho ben ik nu 1 dag eerder uitgerekend. 11 november. Maar mijn ...
Ah fijn goede echo! Mag ik vragen waarom de gyn voor eerdere inleiding wil gaan?

3 jaar geleden

Vandaag mijn termijnecho gehad en op 11 november gezet. Ben drie dagen naar voren gezet. Zo trots en wat gaaf om het hartje te horen🥰💗💙

3 jaar geleden

Ik ben 2 dagen vooruitgezet en ben 14 noeber uitgerekend

3 jaar geleden

12 november officieel 😄

3 jaar geleden

Reactie op Annoniempje 100

Ik ben 2 dagen vooruitgezet en ben 14 noeber uitgerekend
November

3 jaar geleden

Vandaag van 15 naar 9 november gezet, dus hallo andere groep ☺️ Ik ben blij dat mijn gevoel daarover klopte. Ik had best een donkere zwangerschapstest, dus ik dacht het zit er al langer of het zijn er twee. Nu 12+2 en fijn aan mijn familie kunnen vertellen!

3 jaar geleden

Ik ben ook weer een dagje vooruit gezet (vorige echo ookal mbt eigen berekeningen) dus nu uitgerekend op 14 november 😄 Vind het op deze echo net een PowerRanger!

3 jaar geleden

Het is heel apart om in de groep te zitten met de verjaardag van je man (11 november) en jezelf (12 november), baby straks op 10 november of zo (sta nu op 9 november) dan zitten we mooi op een rijtje 🤣 Echo van 12+2

3 jaar geleden

Reactie op Marianne 8

Wij zijn 10 november uitgerekend. 2 weken geleden echo gehad, zag er goed ...
Is alles goed?

3 jaar geleden

Ik ben gisteren een week vooruit gezet !! Dus nu 12+5 ! 8 november is the dateeee 🥰

3 jaar geleden

Reactie op NJMY

Ik ben gisteren een week vooruit gezet !! Dus nu 12+5 ! 8 november is the d ...
Ben ook een week vooruit gezet. Zal je zien, besluit de baby alsnog 'ik zit hier wel comfy, kom een week later' 🤣 Schijnt vooral wat langer te kunnen duren bij de eerste, ik ben benieuwd ☺️

3 jaar geleden

Reactie op NJMY

Ik ben gisteren een week vooruit gezet !! Dus nu 12+5 ! 8 november is the d ...
Ik ook 8 november!!

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Ben ook een week vooruit gezet. Zal je zien, besluit de baby alsnog 'ik zit ...
Ik ben benieuwd we gaan het zien . Ben niet voor de eerste keer zwanger heb 2 miskramen hiervoor gehad . Dus ben erg benieuwd .

3 jaar geleden

Reactie op Linns93

Ik ook 8 november!!
Leukkk! Ik denk zelf 11-11 en hoop het ook 🤣 ik ben een echte Bosschenaar maar woon nu in Delft en zou dat echt grappig vinden mijn man vind het wat minder hahahah

3 jaar geleden

Reactie op NJMY

Leukkk! Ik denk zelf 11-11 en hoop het ook 🤣 ik ben een echte Bosschenaar ...
Haha dat zou idd grappig zijn! Leuk delft, ik woon in 't westland.

3 jaar geleden

Reactie op Linns93

Haha dat zou idd grappig zijn! Leuk delft, ik woon in 't westland.
Oh dat is best dichtbij bij Delft toch .

3 jaar geleden

Jullie al de eerste fysieke controle afspraak gehad? (wegen, kletsen, bloeddruk, buik voelen) Ik mag 17 mei en aangezien ik morgen NIPT + zwangerschap riedeltje mag prikken (in een voor mij onbekend ziekenhuis) en dat is 3 mei gaat het al met al veel sneller dan verwacht. Het wordt ook steeds echter. Elke keer de neiging de echo foto erbij te pakken en nog eens te staren. Zo, dat is de baby, en hij zit helemaal links onderin ver weg in een hoekje, zo apart en zo bijzonder.

3 jaar geleden

Reactie op NJMY

Oh dat is best dichtbij bij Delft toch .
Ja klopt! 😊

3 jaar geleden

Nu 13 weken zwanger van mijn 5e kindje. Ik heb al 4 zoons.... nu met smart wachten op de echo rond de 16 weken wat dit voor wezentje zal worden... superspannend 🥳

3 jaar geleden

Reactie op Peetje1980

Ik ben ook 12 Nov uitgerekend maar ben morgen pas 6 weken. We hebben 2 apri ...
Hee wat leuk. Dit is ook mijn 5e kindje ✌🏻