1588 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Mijn voeten zijn ontzettend dik. Ik hou vocht vast. Ben 17w gepasseerd. Is ...
Kan zeker ook door de warmte komen. Wanneer je zwanger bent kan je lijf ineens heel anders reageren op warmte. Wel goed om bij klachten als sterretjes zien, hoofdpijn, buikpijn in je bovenbuik, contact op te nemen met de verloskundige om je bloeddruk te checken.

3 jaar geleden

Wat is dat met die pijnlijke buik? Groeispurt, baby? Die duurt dan wel lang.

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Hier ook ben 17+2 en sinds vorige week ontzettend last van opgezwollen en pijnlijke voeten 😅

3 jaar geleden

Reactie op Happybear

Hier ook ben 17+2 en sinds vorige week ontzettend last van opgezwollen en p ...
Oh dan ben ik niet alleen.😂

3 jaar geleden

Hebben jullie al een beetje een buik?? En hoe voelen jullie je? Ik heb echt een mini buikje, heb wel vaak last van me maag. En vaak de hik haha. Voor de rest voel ik mij wel goed!

3 jaar geleden

Reactie op MevrouwD.W

Hebben jullie al een beetje een buik?? En hoe voelen jullie je? Ik heb echt ...
Buikje begint te komen, vorige week vakantie gehad, sindsdien een buikje, heel bijzonder wat rust en ontspanning met je doen. Verder voel ik mij goed, alleen merk ik nu wel dat ik niet meer alles kan lichamelijk, je wordt echt terug gevloten, daar moet ik nog een weg in zien te vinden 🙈🙈 en hoe voel jij je?

3 jaar geleden

Reactie op MevrouwD.W

Hebben jullie al een beetje een buik?? En hoe voelen jullie je? Ik heb echt ...
Mijn buikje begint sinds 2 weekjes echt te groeien 🥰 Nu moet ik echt zwangerschapsbroeken aan, anders past het niet meer In sommige kleren voel ik me nog vooral ‘dik’, maar in andere vind ik echt dat je al goed ziet dat er wat anders in zit dan alleen vet 😅 Verder voel ik me nog steeds heel goed en heb ik eigenlijk nergens last van.. Soms wat groeisteekjes daar beneden, maar verder niet echt wat Ik ga maandag voor het eerst sinds tijden weer een keer sporten (baantjeszwemmen), dus ben benieuwd hoe dat gaat!

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Mijn buikje begint sinds 2 weekjes echt te groeien 🥰 Nu moet ik echt zwang ...
Lekker he weer bewegen! Ik begin maandag ook weer met het zwemmen heerlijk! Vandaag even een badpak gescoord

3 jaar geleden

Reactie op Vera28

Buikje begint te komen, vorige week vakantie gehad, sindsdien een buikje, h ...
Oo ik heb deze week vakantie dus misschien als ik lekker rust neem dat er dan een buikje komt haha. Heb jij hem/haar al gevoeld denk je?

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Mijn buikje begint sinds 2 weekjes echt te groeien 🥰 Nu moet ik echt zwang ...
Oeh lekker het zwemmen, ik heb er ook voor gekeken om lekker te gaan zwemmen. Maar ik word altijd juist zo moe van het zwemmen door het gloor haha. Fijn dat je geen kwaaltjes ofzo hebt! Ik voel me ook wel goed!

3 jaar geleden

Reactie op MevrouwD.W

Oeh lekker het zwemmen, ik heb er ook voor gekeken om lekker te gaan zwemme ...
Jaa ik vind zwemmen heel fijn! Morgen ga ik gewoon baantjeszwemmen en donderdag ga ik zwangerschapszwemmen 😅 Benieuwd hoe dat gaat en hoeveel puf ik heb! Heb hiervoor jaren gepaaldanst, maar sinds november (toen werd ik geopereerd aan een cyste aan m’n eierstok) niet meer zo veel.. daarna moest ik 3 maanden kunstmatig in de overgang om alles rustig te krijgen (daar breken je spieren ook vanaf) en toen ik tijdens het hormonen spuiten in februari (zwanger via ivf) nog een keer een online lesje meedeed, had ik echt bijna 0 kracht meer 🙈 Dus ben benieuwd hoe het met m’n conditie is 🙈

3 jaar geleden

Reactie op MevrouwD.W

Oo ik heb deze week vakantie dus misschien als ik lekker rust neem dat er d ...
Vast wel! In eens gaat het heel snel… ik weet niet of ik al wat gevoeld heb, soms een soort van kriebel. Dit is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw.. wie weet dat ik straks zeg, ja dat was het gevoel dus ;) en jij? :)

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Jaa ik vind zwemmen heel fijn! Morgen ga ik gewoon baantjeszwemmen en donde ...
Oi heftig zeg.. Ik ben vandaag vast even buiten gaan zwemmen.. Maar zelfs schoolslag viel tegen haha voel je wel die buik. Even wennen! Maar zin in morgen dan aqua zwanger ben benieuwd! Ik mountainbike normaal maar dat is nu niet echt verstandig helaas. Veel plezier alvast!

3 jaar geleden

Zwangerschapszwemmen is tegelijk met zwangerschapsyoga, dus ik hoop dat ik kan hinten dat de woensdag optie voor yoga misschien fijner is 🙂 Maar echtgenoot heeft beloofd met mij te gaan zwemmen, gelukkig. Van sporten vind ik dat sommige dingen echt voelen of je banden je ingewanden niet meer netjes op zijn plaats houden, dus te hobbelige weggetjes is echt vervelend (fietsen), maar ook dat veel klachten weggaan als je veel beweegt, wat erg fijn is

3 jaar geleden

Reactie op El88

Oi heftig zeg.. Ik ben vandaag vast even buiten gaan zwemmen.. Maar zelfs s ...
Dank je wel! 😊 Komt vast goed 😊 Lekker rustig op m’n eigen tempo en als ik het zat ben, dan ga ik gewoon weer naar huis 😂

3 jaar geleden

Reactie op Vera28

Vast wel! In eens gaat het heel snel… ik weet niet of ik al wat gevoeld heb ...
Jaa ik denk dat ik het gevoeld heb. Maar is ook mijn eerste zwangerschap dus weet het ook niet zeker

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Ik denk toch dat ik ook vorige week wel meer vocht vasthield.. was toen een kilo zwaarder dan nu 🙈 Verder normaal gegeten enzo, dus ga er dan maar vanuit dat het vocht was.. maar dan vast verdeeld over m’n lichaam ofzo M’n buikje lijkt ook weer wat kleiner nu.. Nouja, donderdag weer langs de verloskundige.. even weer horen hoe het gaat :)

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ik denk toch dat ik ook vorige week wel meer vocht vasthield.. was toen een ...
Ja mijn gyneacoloog zei dat je idd al vocht kan vasthouden. Zeker met die warmte. Ik ben standaard ‘s avonds ook dikker fan ‘s morgens hoor😂

3 jaar geleden

Reactie op MevrouwD.W

Jaa ik denk dat ik het gevoeld heb. Maar is ook mijn eerste zwangerschap du ...
Ja idd die kriebeltjes zijn de baby. Bij een derde zwangerschap herken je dat sneller. Binnenkort zal je echt duidelijkere trapjes voelen.

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Dank je wel! 😊 Komt vast goed 😊 Lekker rustig op m’n eigen tempo en als i ...
Haha precies! Laat even weten hoe je het vond!