1588 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op El88

Haha precies! Laat even weten hoe je het vond!
Het viel niet mee en niet tegen 😄 Normaal deed ik vaak 60 of volgens mij soms 70 of 80 baantjes in een uurtje.. nu heb ik er (met een klein pauzetje) 50 gehaald! 💪🏼 Lekker in de ‘medium lane’, want de ‘slow’ was me te sloom 😂

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Ja mijn gyneacoloog zei dat je idd al vocht kan vasthouden. Zeker met die w ...
Haha ja dat heb ik ook standaard :) Daarom weeg ik ook altijd sochtends na het plassen en voor het eten :) En dat scheelde nu dus een kilo met vorige week 🙈 Maar het was wel wat meer dan de week ervoor ;)

3 jaar geleden

Ik heb net deze app gedownload. Ik ben 11-11 uitgerekend. Wel makkelijk te onthouden

3 jaar geleden

Reactie op Cherize

Ik heb net deze app gedownload. Ik ben 11-11 uitgerekend. Wel makkelijk te ...
Welkom! Mijn echtgenoot is jarig 11-11, ik op 12-11 en ben voorlopig uitgerekend op 9-11. 😂 Kan nog enorm schuiven, hoor, baby's laten zich zo moeilijk plannen. Hoe voel je je? Beetje eerste trimester goed doorgekomen?

3 jaar geleden

Reactie op dvc82

Ja idd die kriebeltjes zijn de baby. Bij een derde zwangerschap herken je d ...
Ik denk dat deze random 'pokjes' (alsof een balletje tegen een muur wordt gegooid "pok") toch echt baby zijn! 😱😳😍 Zo random en steeds harder, dat zijn echt geen darmen meer. Wat super cool en eigenlijk ook wel super geruststellend ☺️ Maarre... Hoe groot wordt die buik nog? Want ik wilde heel graag een zwangerschapsbuikje maar hij groeit nu wel een beetje snel 🙈😆

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Het viel niet mee en niet tegen 😄 Normaal deed ik vaak 60 of volgens mij s ...
Ah mooi! Lekker bezig!

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Welkom! Mijn echtgenoot is jarig 11-11, ik op 12-11 en ben voorlopig uitger ...
Dankje! Haha wat grappig. Ja eerste trimester was echt niet leuk, maar nu eindelijk weer energie. Hoop binnenkort de baby te voelen. Maar ben verder ook nog niet aangekomen en buik is minimaal.

3 jaar geleden

Reactie op Cherize

Dankje! Haha wat grappig. Ja eerste trimester was echt niet leuk, maar nu e ...
En dan is die buik er eindelijk en denk je: bah, wat zit dat ding in de weg 😆 Eerste trimester kan pittig zijn, ja. Gelukkig zit iedereen nu (hopelijk comfortabel) in het tweede. De meer energie vind ik ook super fijn

3 jaar geleden

Even benieuwd, zijn er al mama’s die de baby kunnen voelen? En wat voel je dan?

3 jaar geleden

Reactie op icsikruumel

Even benieuwd, zijn er al mama’s die de baby kunnen voelen? En wat voel je ...
3de zwangerschap hier. Het begint alsof er bubbeltjes tegen je huid kapot springen en kriebeltjes hier en daar.

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

En dan is die buik er eindelijk en denk je: bah, wat zit dat ding in de weg ...
Haha dat dacht ik vandaag dus ook ik de supermarkt bij het uitladen van de kar. “Die buik zit in de weg”😂

3 jaar geleden

Reactie op icsikruumel

Hier mijn eerste zwangerschap en voelde al vanaf mijn 9+6 kleine plofjes nu 17+5 en voel echt kleine duwtjes al af en toe vooral als ik aan het rijden ben of in bed ga liggen zo speciaal 😍💙

3 jaar geleden

Reactie op icsikruumel

Ik denk ik soms heeeel lichtjes, maar zo lichtjes dat ik er echt ongeveer geconcentreerd voor moet gaan zitten/liggen Wisselt ook per dag of ik wat voel en het is m’n eerste zwangerschap, dus ik weet ook niet goed hoe het zou moeten/kunnen voelen Haha Nog even geduld denk ik dan maar 😅 Voel jij al wat?

3 jaar geleden

Reactie op icsikruumel

Jazeker! Begon met lichte plopjes en die zijn er nu nogsteeds wel maar ze worden steeds sterker, ik voel het nu echt als ze schopt bijvoorbeeld en als ze beweegt of draait dan voelt het als een soort vlinders hahaha, lastig uit te leggen. Ook voel ik soms aan mijn buik al waar ze ligt 🥰 echt bijzonder

3 jaar geleden

Leuk om te lezen allemaal zeg, ik denk af en toe dat ik iets voel maar is bij mij ook de eerste dus meestal twijfel ik of ik het niet gewoon heel graag wil voelen.. Wel heb ik af en toe met opstaan of gaan zitten dat het lijkt of er echt iets in de weg zit..

3 jaar geleden

Jaa! Ik heb hem vanmorgen echt gevoeld! 😍 We waren bij de verloskundige voor controle en het hartje luisteren en hij zat weer eens lekker te dartelen daarbinnen (doet ie tot nu toe elke keer nog als we daar zijn) Eerst voelde ik nog niks, maar 1 schopje heb ik toch echt duidelijk gevoeld! 😍 De verloskundige zei dat het nog 1 of 2 weekjes zou duren en dat ik hem dan wel echt goed zou gaan voelen 🥰 (Wel bang dat het zo’n drukkerd is die ik dan na een tijdje helemaal zat ben 😂)

3 jaar geleden

Mijn eerste echt harde buik gehad 😣 auw. Nou voelt mijn buik sowieso super stevig en strak gespannen (lukt het met de ruimte daarbinnen? Is dit normaal? Gelukkig echo dinsdag) maar een harde buik is toch echt... Keihard. Veert helemaal niet. Als een bal die net iets hoger lag (en aangezien dat mijn baarmoeder is, jeetje wat groeit hij snel 😱) en aangezien die links lag had ik ook opeens een scheve buik 😆 dat was dan wel weer grappig. Gelukkig voldoet alles keurig aan de verwachtingen (maar ik had voor de zekerheid de verloskundige gebeld want ik schrok, wel even gewacht tot spreekuur, aangezien de harde buik na even plassen ongeveer al weg was): harde buiken vanaf 18 weken, en dan meer kans als je te druk maakt/te veel hebt gedaan (oeps 🙁) "Meer rustmomenten nemen op een dag" Oké, oké, ik zal braaf zijn. Afgelopen week is toch maar mooi alles gelukt (ondanks dat ik dus een beetje te veel mezelf pushte), vandaag kan ik mijn buik showen aan mijn beste vriendin 😄, maandag relaxen bij zwangerschapsyoga, dinsdag 20-weken echo (kindje zien 😍), woensdag controle bij de verloskundige (kindje horen 😍) en kan dan even mijn beklag doen/goede adviezen krijgen/gerustgesteld worden. Heerlijk. En ja, ik ben weer wakker geworden met buikpijn, rugpijn en hoofdpijn, maar ik houd die dingen voor ogen en dan doet het ook minder zeer 😊 Soms is zwanger zijn echt heel leuk!

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Mijn eerste echt harde buik gehad 😣 auw. Nou voelt mijn buik sowieso super ...
Dit heb ik dus ook Ik ben 18+5 en als ik mezelf “push” heb ik ook een steenharde buik. Gaat meestal over na rust of een ontspannen badje. Doet geen pijn maar het trekt en spant heel erg vind ik. Echt oncomfortabel.

3 jaar geleden

Net de 20-weken-echo gehad en alles leek goed 😊 Helemaal blij 🥰

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Net de 20-weken-echo gehad en alles leek goed 😊 Helemaal blij 🥰
Mega fijn!! ❤️❤️