1588 Reacties

3 jaar geleden

Gister de 20 weken echo gehad, en alles was goed! Ze lag met haar voeten helemaal bij haar hoofd en ze wilde niet draaien dus ik mag volgende week nog een keertje om de lengte goed op te kunnen meten :)

3 jaar geleden

Hee hallo, ik heb net deze app gedownload en zit lekker eidereend verhalen te lezen. Zelf ben ik nu 19 weken zwanger van een jongentje💙. Ik ben 11-11 uitgerekend. As maandagochtend hebben we de 20 weken echo, in het ziekenhuis ivm mijn voorgeschiedenis, maar ik vind het zo spannend. Ben er nu al gespannen voor. Terwijl ik de afgelopen weken helemaal niet onzeker ben geweest. M’n placenta ligt achter dus ik voel de baby al best veel. Sinds deze week voelt het alsof er soms iemand van binnen uit met een stok tegen m’n buik prikt, dat moet haast ook wel de baby zijn😅 zou niet weten wat het anders is. Voelen jullie de baby al duidelijk?

3 jaar geleden

Reactie op kim2905

Hee hallo, ik heb net deze app gedownload en zit lekker eidereend verhalen ...
Wat grappig, zelfde datum en ook een jongen hier! Ik heb maandag ook mijn 20 weken echo. Ik voel de baby niet goed of helemaal niet. Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. De “mes” steken zijn klachten van bandenpijn. Je baarmoeder groeit omdat de baby nu een groeispurt heeft. Succes maandag!

3 jaar geleden

Reactie op fret

Wat grappig, zelfde datum en ook een jongen hier! Ik heb maandag ook mijn 2 ...
Oh wat grappig! Jij ook heel veel succes en plezier maandag. Het voelt een beetje alsof er een bubbelend sopje in je buik zit ofzo. Of dat er een spinnetje over de binnenkant van je buikwand loopt😅 maar het verschilt denk ik ook bij iedereen. Bandenpijn heb ik af en toe ook.

3 jaar geleden

Ik ben 14-11 uitgerekend, maar de baby groeit enorm hard, dus ze vroegen zich bij de echo bij 17 weken af of de termijnecho wel goed was gegaan! Ik voel de baby af en toe al sinds 15 weken heb ik het idee... De placenta zit bij mij aan de voorkant, dus voel het nog niet aan de buitenkant. Maar wat ik voelde zij kleine plopjes. Dat je denkt zijn dat nou m'n darmen? Maar dan komt er geen scheet zeg maar 😂

3 jaar geleden

Heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad alles was goed met onze babyboy .. ik voel hem inderdaad regelmatig bewegen . Echt heel grappig . Heb ook ontzettend last van mijn voeten door het weer ook denk ik 😅

3 jaar geleden

Reactie op kim2905

Hee hallo, ik heb net deze app gedownload en zit lekker eidereend verhalen ...
Ik ben ook 11-11 uitgerekend :) Gisteren de 20-weken-echo gehad en alles leek goed 🥰 We weten wat het wordt, maar houden dat lekker geheim 😇 Ik voel hem/haar ook sinds een weekje ongeveer.. elke dag wel even, maar nog niet alle bewegingen voel ik (zag ik op de echo 😅)

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ik ben ook 11-11 uitgerekend :) Gisteren de 20-weken-echo gehad en alles le ...
Wat leuk! En fijn dat de echo goed was😍 Haha gek is dat hè, zie je de baby enorm bewegen en dat voel je dan helemaal niet. Ik voel hem nu ook elke dag wel even inderdaad, ook op vaste momenten. Sowieso altijd na het wandelen met de hond haha, als ik dan weer ga zitten voel ik echt van alles😅🥰

3 jaar geleden

Aankomende maandag heb ik ook de 20 weken echo. Zijn er meerdere ook zo zenuwachtig gespannen voor en wat kun je hier tegen doen pff

3 jaar geleden

Reactie op milapet

Aankomende maandag heb ik ook de 20 weken echo. Zijn er meerdere ook zo zen ...
Zelfde als tegen elke spanning: afleiding, positief denken (echt een heel overgroot merendeel krijgt alleen goed nieuws bij de echo), meditatie, in bad, leuk boek lezen, en weten dat van dat heel kleine deel dat minder goed nieuws krijgt, is het overgrote deel weer prima te behandelen. Handen op je baby buik en blijven ademen: je weet waar je het voor doet 😊

3 jaar geleden

Duimen jullie voor mij? Vandaag de 20 weken echo. Ik vind het toch wel spannend. 😅

3 jaar geleden

Afgelopen donderdag de 20 weken echo gehad! Van te voren weinig spanning, ik voelde dat alles goed was maar durfde er nog niet voor 100% op de vertrouwen, toch klopte mijn gevoel! Alles was helemaal goed met onze baby ♥️ Het geslacht willen we nog niet weten, pas met de geboorte dus dat blijft nog een verassing! Zo bijzonder wat ze allemaal kunnen zien tegenwoordig met de echo ✨

3 jaar geleden

Reactie op Robin van Buren

Duimen jullie voor mij? Vandaag de 20 weken echo. Ik vind het toch wel span ...
Heel veel succes 🍀🍀🍀🍀

3 jaar geleden

Reactie op Ederisien

Zelfde als tegen elke spanning: afleiding, positief denken (echt een heel o ...
dankjewel voor je reactie. Deze dingen helpen zeker!

3 jaar geleden

Heel veel succes!

3 jaar geleden

Hoe is het gegaan?☺️

3 jaar geleden

Zijn er ook mama's die de baby nog niet gevoeld hebben? De placenta ligt bij mij aan de voorkant. Woensdag heb ik de 20weken echo en vind het heel spannend maar heb er ook veel zin in!

3 jaar geleden

Reactie op MommyOfFirst

Zijn er ook mama's die de baby nog niet gevoeld hebben? De placenta ligt bi ...
Ik voel ook nog niet zoveel. Heel soms, als ik ‘s avonds in bed lig, voel ik wel een iets wat misschien wel de baby zou kunnen zijn. Maar niet noemenswaardig. Geen idee waar de placenta bij mij ligt. Ik heb morgen de 20 weken echo.

3 jaar geleden

Reactie op MommyOfFirst

Hi, ik ben 13-11 uitgerekend en ik voel eigenlijk ook nog heel weinig! Placenta ligt bij mij ook aan de voorkant, waardoor het volgens de vk wat langer kan duren voordat ik wat ga voelen..

3 jaar geleden

Reactie op MommyOfFirst

Ik ben 14-11 uitgerekend en voel ook maar af en toe wat beweging als ik ‘s avonds in bed lig. Volgens de gynaecoloog kan het nog een aantal weken duren vooraleer dit frequenter en beter voelbaar wordt…