1588 Reacties

vor 3 Jahren

Reactie op rolinesegaar

14 november en komende dinsdag de eerste echo! Zo spannend!
Same! 13 April eerste echo. Wat leuk lopen we samen op

vor 3 Jahren

Reactie op Gwendolien93

Ik ben uitgerekend voor 11/11 en heb voorbije vrijdag mijn eerste echo geha ...
Oooh hoe was dat? Ik ook voor 11/11 en ik heb volgende dinsdag eerste echo maar ik weet niet wat ik kan verwachten 😊. Proficiat trouwens 💕

vor 3 Jahren

Ik ben uitgerekend op 12-11 . Eerste echo op 8 april

vor 3 Jahren

Ik heb net mijn eerste echo gehad! Uitwendig was niks te zien (behalve gas in m'n darmen) dus met een inwendige echo gekeken en het hartje klopt!! 🤩 En omdat ik een onregelmatige cyclus wist ik niet hoelang ik zwanger was. Maar na de meting van vandaag uitgerekend op 13 november. Kan haast niet wachten 😍

vor 3 Jahren

Reactie op Elmitij

Ik heb net mijn eerste echo gehad! Uitwendig was niks te zien (behalve gas ...
Wat een fijn gevoel he. Ik heb volgende week vrijdag 1ste echo. Kijk er zo na uit

vor 3 Jahren

Reactie op Elmitij

Ik heb net mijn eerste echo gehad! Uitwendig was niks te zien (behalve gas ...
Gefeliciteerd!!

vor 3 Jahren

Hier nu 7+1 week en volgens eigen berekening uitgerekend op 10 november. 31 de eerste echo, heel spannend. Ik ben erg vermoeid, misselijk, pijnlijke borsten, emotioneel, veel plassen, geuren niet kunnen weerstaan en buikkrampen. Het all inclusive pakket hahah. Bovenal heel blij.

vor 3 Jahren

Reactie op Bnooijen

Wat een fijn gevoel he. Ik heb volgende week vrijdag 1ste echo. Kijk er zo ...
Spannend hoor! Omdat ze dachten dat ik 8 weken was en was nu pas 6+5 over 2 weken waarschijnlijk weer een echo! Kijk er nu al naaruit om de kleine weer te zien 😍

vor 3 Jahren

Merken jullie verder wat? Heb vooral dat ik erg moe ben, reuk is sterker en als ik niet op tijd eet ben ik misselijk. Humeurig, weet niet goed wat ik met mezelf aan moet.

vor 3 Jahren

Reactie op Elise_86

Merken jullie verder wat? Heb vooral dat ik erg moe ben, reuk is sterker e ...
Savonds word ik helemaal gek van mezelf.. (en van m'n vriend 😂) tegen een uurtje of 4 begin ik chagrijnig te worden, en een opgeblazen gevoel te krijgen. En m'n borsten zijn super gevoelig.

vor 3 Jahren

Maandag eerste echo

vor 3 Jahren

Reactie op Elmitij

Savonds word ik helemaal gek van mezelf.. (en van m'n vriend 😂) tegen een ...
Jaaaah hier ook zo erg vooral savonds dan kan ik echt op alles mopperen. En opgeblazen buik gaat zodra ik lig helemaal van God los. Heb gister gezegd dat het zo is en dat ik nu voor de laatste keer sorry zeg ervoor 😖

vor 3 Jahren

Reactie op Elise_86

Jaaaah hier ook zo erg vooral savonds dan kan ik echt op alles mopperen. En ...
Ja sorry zeggen zou ik ook niet moeten doen.. Ik stond net huilend in de gang omdat ik niet meer wist wat ik met mezelf aan moest... M'n vriend had meteen gegoogled of het door de zwangerschap kwam, hij kwam me daarna helemaal trots vertellen dat het niet erg was en dat het normaal is de eerste periode ❤️

vor 3 Jahren

Reactie op Elmitij

Savonds word ik helemaal gek van mezelf.. (en van m'n vriend 😂) tegen een ...
Hahahaha gelukkig ben ik niet de enige! Wat fijn dat je echo goed was 😍

vor 3 Jahren

Ik heb vanmiddag mijn 1ste echo, zo spannend!! 💞

vor 3 Jahren

Reactie op Mird

Hier nu 7+1 week en volgens eigen berekening uitgerekend op 10 november. 31 ...
Hey wat leuk! Lopen gelijk.. Kwa datum en kwaaltjes hahaha

vor 3 Jahren

Vandaag 8 weken en uitgeteld op 5-11 . Afgelopen week inwendige echo gehad en alles zit erop en eraan.

vor 3 Jahren

Vandaag 1ste echo gehad! Het hartje klopte, alles zag er goed uit en de berekening klopte precies op de dag. Ik ben vandaag 6 weken en 6 dagen, uitgerekend op 13 november. Wat een opluchting en z'n bijzonder gevoel! ❤️

vor 3 Jahren

Bij mij was ook alles goed 7+2 vandaag, mooi kloppend hartje 💝 en goed gegroeid vanaf 5+2 ZOOOOOOOOOO blij!

vor 3 Jahren

Volgens mijn eigen berekening rond 11-11. Ik ben nog niet naar de verloskundige geweest, dus ben benieuwd 😊