Heb vandaag zo’n licht gevoel in mijn hoofd. Gister hele dag misselijk en kokhalzen. Zijn de zwangerschapsymtomen nu dan eindelijk aangekomen?
Iemand tips
Ik ben 9 november uitgerekend! We hebben 31 maart de eerste echo gehad, 20 april mogen we weer 🌈 gelukkig alleen wat milde klachten, niets te ernstigs 😊
Gisteren eerste echo gehad op 8+4. Kloppend hartje en zwaaiende armpjes! 🥰 Komt na de miskraam in december als een hele opluchting.
Uitgerekend op 14 november, nog net bij jullie dus!
Omdat ik een erg onregelmatige cyclus had heb ik al vroeg een echo gehad, toen bleek ik 6+5. Aan de hand daarvan gegokt op 13 november! Maandag weer een echo en dan zullen we definitief de datum te horen krijgen 😍
En omdat mijn bmi te hoog blijkt (met 0,2) krijg ik in de loop van de zwangerschap 2 extra echo's om alles in de gaten te houden
Nou gisteren echo gehad en blijkt dat ik bij de volgende echo pas de definitieve datum te horen krijg. Ben nu een week terug gezet.. Waar volgens mij niks van kan kloppen want dan zou m'n laatste cyclus 45 dagen moeten zijn geweest 🤔 maar goed ze zei ook dat dit extra was en niks definitiefs dus ik blijf nog lekker dit topic in de gaten houden 😁
Ik nu 9wkn en 5dgn. Eerste echo 29maart gehad en 22april voor definitieve uitgerekende datum: nu 12 nov staan.
Ben blij dat de moeheid nu wat minder wordt zeg. Verder vallen de klachten mee gelukkig.
Komen er meer mensen uit regio Oss/Schaijk?
Zwaar opgeblazen en pijnlijke borsten. Soms misselijk. Slaap slecht helaas. En pijnlijke benen van lang staan op werk. Volgende week woensdag tweede echo