1588 Reacties

3 jaar geleden

Woehoe net gebeld door de verloskundige praktijk en krijg een extra echo morgen ivm afstuderen van iemand op echoscopie en die had precies iemand nodig van 10 weken 🎉🎉 heel erg blij mee want termijnecho is pas op 28 april, fijne overbrugging!

3 jaar geleden

Hoi. Ik ben uitgerekend 13-11. Heb reeds een eerste echo gehad rond 5-6 weken. Nu donderdag terug en dan ben ik 10 weken. Ik ben zo benieuwd of ik deze keer het hartje kan horen

3 jaar geleden

Hoi, ik ben 9 november uitgerekend! Tot nu toe gaat het goed. Moe en met vlagen misselijk, maar that's it. Wij hebben volgende week (met 11) weken de 2e echo :) Met 8 weken hebben we de 1e gehad, die was helemaal goed incl kloppend hartje 😊

3 jaar geleden

Baby’s hartje klopt heel goed! En ben inderdaad 9+2 zwanger. Vond het wel slechte kwaliteit van de echo...als ik sommige foto’s zie van dames die zelfde weken zwanger zijn zie je echt de baby scherp zitten...wel jammer ook niet het hartje horen kloppen..maar zag hem wel tekeer gaan. Verder over 2 weken terug komen voor termijn echo. Voor nu staat de datum op 15 nov

3 jaar geleden

Wij zijn uitgerekent op 9 november. Bij ons was het via ivf dus we wisten de datum al vrij snel, bij week 7 al. Bij week 7 eerste echo gehad, kloppend hartje gezien, 1cm groot. Gisteren op 10 weken 2e echo. En wat zijn we verliefd ! 3,39cm, goed hartje, hebben het een korte 2 seconden moge horen. En heeeel erg bewegelijk, zwaaide en schopte in het rond was zo schattig om te zien. Over 3 weken terug voor de termijn echo. 🥰 dat enorme ziek zijn heb ik hem of haar dan ook meteen terplekke vergeve 😂

3 jaar geleden

Reactie op MSenB

Wij zijn uitgerekent op 9 november. Bij ons was het via ivf dus we wisten d ...
Ook zo scherp! Je ziet zelfs de navelstreng

3 jaar geleden

Reactie op Elise_86

Ook zo scherp! Je ziet zelfs de navelstreng
Beentjes, armpjes, poepje ( achterwerk ), hoofdje, navelstreng zelfs al een nekplooitje. We hebben alles heel duidelijk en in beweging gezien. 😍

3 jaar geleden

Reactie op Elise_86

Baby’s hartje klopt heel goed! En ben inderdaad 9+2 zwanger. Vond het wel ...
Hangt vaak van de echo af van je dokter hoor. Waar we ons ivf traject gedaan hebbe was de echo ook veel donkerder en troebeler. Volgende keer is het weer een pak gegroeit en dan ga je zowizo wel meer zien ! Maar is wel heel jammer dat je een slecht fotootje hebt meegekrege.

3 jaar geleden

Reactie op Maris Ka

Ik nu 9wkn en 5dgn. Eerste echo 29maart gehad en 22april voor definitieve u ...
Ik kom ook uit oss

3 jaar geleden

Ik heb gister mijn eerste echo gehad en daar kwam uit dat ik 10 weken ben. Het bewoog al lekker en hartje klopte ook goed. Ben 10 november uitgerekend. Helaas wel heel de dag misselijk en pijnlijke borsten.

3 jaar geleden

Reactie op Maris Ka

Ik nu 9wkn en 5dgn. Eerste echo 29maart gehad en 22april voor definitieve u ...
Den bosch 😊🙋🏻‍♀️

3 jaar geleden

Reactie op Elmitij

Nou gisteren echo gehad en blijkt dat ik bij de volgende echo pas de defini ...
Ohh spannend! Ben heel benieuwd wat het nu gaat worden!

3 jaar geleden

Reactie op Elise_86

Baby’s hartje klopt heel goed! En ben inderdaad 9+2 zwanger. Vond het wel ...
Heb je inwendige echo gehad of uitwendig? Dat kan evt het verschil zijn. Maar inderdaad geen duidelijk beeld als dit ook inwendig is.

3 jaar geleden

Zijn hier dames uit Gelderland/Overijssel? 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Vandaag 2e echo gehad! 9+6 dagen 🥰

3 jaar geleden

Ik heb de eerste echo vandaag gehad 😍 alles is super goed met ons wondertje 😍 ik ben nu 9+6weekjes en uitgerekend op 12 november. Ik had al vrij snel last van misselijkheid, braken opgezette buik slapeloosheid echt het hele paketje 😂 nu sinds een week is alles beter alleen nog heel moe. 3mei mag ik al terug voor de termijn echo 😍❤️

3 jaar geleden

Zijn hier ook dames uit de buurt van Kaatsheuvel

3 jaar geleden

Vandaag 10 weken. (Ipv 9+5) gerekend. Mijn propje zien bewegen en het hartje mogen horen🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Reactie op F1992

Ohh spannend! Ben heel benieuwd wat het nu gaat worden!
Ja super spannend! Ik ga er nu vanuit dat het kindje ergens in november komt maar zou wel leuk zijn om echt naar een datum toe te kunnen leven!

3 jaar geleden

Reactie op LaNuijt

Zijn hier dames uit Gelderland/Overijssel? 🤷🏼‍♀️
Gelderland hier!! Doetinchem om precies te zijn 😁