1588 Reacties
Donderdag weer een echo, ben zo benieuwd
Mijn uitgerekende datum is 8 november ! Ik ben vooral vanaf week 5 heel misselijk en overgeven.. Maar voorderest voel ik me heel goed 😊
Hey dames vandaag mijn eerste echo op 10+2 dagen . Ik ben dus uitgerekend op 14 november ipv 22 novemer 🥰
Hoi dames, ik heb vandaag mijn termijnecho gehad met 10+5. Ik ben uitgerekend op 12 november. Helemaal opgelucht dat alles goed is! 🥰
11 weken + 2 dagen 🥰
Reactie op
Linns93
11 weken + 2 dagen 🥰
Wat leuk. Je ziet echt al een neusje precies
Reactie op
dvc82
Wat leuk. Je ziet echt al een neusje precies
Jaa deze foto is wel echt goed gelukt, ondanks hij/zij veel aan het bewegen was.
Hi, 11 weken hier. 14 november uitgerekend😍
Ben na 8 november gezet vandaag precies 12 weekjes 🥰
Pppfff die extreme vermoeidheid. Nog mensen die er last van hebben? Het liefste zou ik de hele dag slapen
Reactie op
Melissje27
Ben na 8 november gezet vandaag precies 12 weekjes 🥰
Ik ook😁
Reactie op
MayBaby
Hi, 11 weken hier. 14 november uitgerekend😍
Ik ook! Wanneer heb jij je termijn echo?
Reactie op
dvc82
Pppfff die extreme vermoeidheid. Nog mensen die er last van hebben? Het lie ...
Ja, heb ik ook! Ik ben zo moe! Ik heb vandaag bijna een hele dag geslapen en ben nog moe..
Reactie op
dvc82
Pppfff die extreme vermoeidheid. Nog mensen die er last van hebben? Het lie ...
Idem! In combinatie met fulltime werken echt de horor...
Reactie op
Tali33
Idem! In combinatie met fulltime werken echt de horor...
Gelukkig werk ik nog thuis met Corona en heb je een iets ander tempo. Vandaag een halve dag gewerkt en deze namiddag 3 korte dutjes gedaan😂
Reactie op
Nele___
Ik ook! Wanneer heb jij je termijn echo?
Leuk!😃 ik heb 'm afgelopen donderdag (22 april) gehad en jij?
Reactie op
Nele___
Ja, heb ik ook! Ik ben zo moe! Ik heb vandaag bijna een hele dag geslapen e ...
Zelfde hier sinds eergisteren echt heel moe.
3 dagen vooruit gezet dus ik hoor nu ook bij deze groep! 12 november uitgerekend, en zelf op 11 november jarig, het zou toch wat zijn... 😂
Bij termijnecho ben ik nu 1 dag eerder uitgerekend. 11 november. Maar mijn gyn wilt me eerder inleiden en niet de volle 38 weken
Ja 11 november, mijn berekening gaf aan 12 november maar ben gisteren met de termijnecho 1 dag vooruit gezet😊 dus de 11e😍