6 Reacties

3 maanden geleden

Hier eten ze gewoon allee mee wat wij eten. Een leer zout is echt geen ramp. Lekker genieten op vakantie en veel nieuwe dingen proberen! 😁

VRIEND

3 maanden geleden

Bij ons heeft hij ook altijd meegegeten van ons bord. We bestelden dan zelf wel dingen die we vonden dat hij ook goed zou moeten kunnen eten; makkelijk te pakken, niet te pittig, niet te zout. En zorg dat je een draagbaar kinderzitje meeneemt, slabbetjes, doekjes, rietjes en activiteiten! Wij hebben inmiddels een stoelverhoger die dubbel dienst doet als luiertas. Super fijn!

3 maanden geleden

Reactie op Hepziba

Bij ons heeft hij ook altijd meegegeten van ons bord. We bestelden dan zelf ...
Goedemiddag, Mag ik vragen welke stoelverhoger jullie hebben als jullie die ook gebruiken als luiertas😊. Alvast bedankt, Groetjes

3 maanden geleden

Hai! Uh bij ons at de kleine gelijk mee met de pot. Eerst zoutloos later gewoon met zout. Ik zou vooral kijken naar niet te kruidig eten want dat is meestal extra gezouten... over het algemeen in een restaurant (zeker in Turkije) kan je het ook prima vragen. Ze maken met liefde iets voor de kleine!

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op Mujer

Goedemiddag, Mag ik vragen welke stoelverhoger jullie hebben als jullie di ...
Deze https://www.bol.com/nl/nl/p/mobiclinic-monkey-kinderstoel-stoelverhoger-voor-kinderen-draagbare-kinderstoel-max-15-kg-verstelbare-5-punts-riem-inklapbaar-met-zak-en-handvat/9300000152497302/?s2a=

3 maanden geleden

Als je in een all inclusief zit. Heb je vaak in zulke hotels pasta tomaten saus of room Saus. Of rijst en wat groente en vlees. Of gebakken vis/vlees en aardappels. Mijn zoontje at gewoon alles mee, thuis letten we op zout maar op vakantie kan dat nauwelijks