14 Reacties

één jaar geleden

Wij zitten hier ook mee. Ochtend dutje wilden we 30min doen (maar hij wilde niet slapen) middag dutje ging wel goed van 13 tot 14 30 uur. Ben erg benieuwd hoe de nacht gaat.. Laatste dagen wilt hij niet direct slapen rond 19/1930 en is hij steeds wakker vanaf 5 uur. Dacht misschien aan 1 dutje toe maar hoe doen we dit vanaf 5.00 uur, iemand tips heeeel graag haha

één jaar geleden

Hier vandaag 1 slaapje geprobeerd (15 maanden). 8 uur wakker vanmorgen, om half 12 was ze al dood op. Vervolgens maar een uur geslapen. Eindstand; ze ligt nu in bed voor een powernap want dit trok ze niet tot vanavond 7 uur 😅

één jaar geleden

Reactie op KellySchakel

Hier vandaag 1 slaapje geprobeerd (15 maanden). 8 uur wakker vanmorgen, om ...
Oja 😅dat is me ook wat haha. Ja hoor overal dat het ook even duurt voordat ze door hebben ook 1x een lange dut te mogen doen.

één jaar geleden

Nu al ze wil beslist niet vaker dan 1x🙈 ja dan houdt het op

één jaar geleden

Bij 13 maanden, in de kerstvakantie. Hij werd opeens pas na 3 uur wakker ipv na 1,5 uur. Sliep van 11 tot 14u. Inmiddels slaapt hij meestal van 11 tot 13u maar hij wil desondanks ‘s middags niet meer slapen. Hij redt het ook wel prima tot 1830.

één jaar geleden

Reactie op MBB85

Bij 13 maanden, in de kerstvakantie. Hij werd opeens pas na 3 uur wakker ip ...
Hoelaat wordt ie wakker de ochtend?

één jaar geleden

Reactie op MBB85

Bij 13 maanden, in de kerstvakantie. Hij werd opeens pas na 3 uur wakker ip ...
Oww dat is netjes, ik ben bang dat die van mij het all niet red tot 11:00 maar hoe doe jij het dan met de boterham eten?

één jaar geleden

Reactie op Boysmom_2

Wij zitten hier ook mee. Ochtend dutje wilden we 30min doen (maar hij wilde ...
Oef 5:00 is wel heel vroeg. Mijn zoontje is meestal tussen 6:00 en 6:30 wakker. (mag van mij ook wel iets later maar ik mag niet klagen)

één jaar geleden

Reactie op Marion85

Oef 5:00 is wel heel vroeg. Mijn zoontje is meestal tussen 6:00 en 6:30 wak ...
Ja dit is nu sinds een aantal weken, dus vermoed de slaap regressie, maar weet dus niet goed wat ik ermee moet 🙈

één jaar geleden

Hier word ze rond 8 uur wakker sochtends en gaat 1 x rond 11:30 naar bed. Ze slaapt dan 1 a 1,5 uur. Soms ook wel 2 uur. Verder gaat ze dan savonds tussen half 7 en 7 uur naar bed.

één jaar geleden

Hier al een tijdje over op 1 dutje.. ze weigerde al heel lang haar middagdutje, dus hebben haar ochtendut elke dag een beetje opgeschoven en nu slaapt ze van 12-15, 19 uur naar bed en 8 uur wakker. Wij hebben heel veel geprobeerd om haar in de middag te laten slapen, eerder wakker maken in de ochtend, kortere wakkertijd, langere wakkertijd etc.. om gek van te worden haha dus ben blij dat we na maanden eindelijk een ritme hebben dat voor ons allemaal werkt!

één jaar geleden

Reactie op Boysmom_2

Hoelaat wordt ie wakker de ochtend?
Ligt er aan, als ik hem laat slapen rond 9u, maar maandag tm donderdag maak ik hem om 7u of 07.30 wakker

één jaar geleden

Reactie op Marion85

Oww dat is netjes, ik ben bang dat die van mij het all niet red tot 11:00 m ...
Hij eet na het slapen