48 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben nu 5+2 en voel me nu klein beetje misselijk en kan vele geuren niet uitstaan

5 jaar geleden

Hier last van misselijkheid met 5 +4 dgn. Vooral als ik net ontbeten heb. Ik probeer nu een half uur voordat ik ga eten een glas water te drinken om te kijken of ik dan wat minder misselijk ben. En anders ga ik experimenteren met crackers naast het bed 😉.

5 jaar geleden

Meteen vanaf week 4 🤢

5 jaar geleden

Ik was al bij 4 weken misselijk. Ik zou je graag alles geven want ik vind dit niks.

5 jaar geleden

Vandaag 5+1 en sinds vanochtend een beetje misselijk (niet kotsen) vooral misselijk omdat mn ontlasting zo moeizaam gaat, komt in etappes van 7x per uur😅😂🤢

5 jaar geleden

Ik ben 5+2 en ik ben ook nog niet misselijk! Wel wat gevoelige borsten maar ook niet heel erg. Soms zou ik willen dat ik misselijk was zodat ik nog meer het besef heb dat ik zwanger ben haha, is dit gek?

5 jaar geleden

Ik ben nu 6 weken zwanger en nog niet misselijk (gelukkig!). Alleen als ik te lang wacht met ontbijten krijg ik beetje zo’n weeïg gevoel. Was laatst keer om 5 uur wakker want moest plassen en kon daarna niet meer slapen.... toen ik rond half 8 op stond had ik dat weeïge gevoel

5 jaar geleden

Reactie op chloeslm

Ik ben 5+2 en ik ben ook nog niet misselijk! Wel wat gevoelige borsten maar ...
Nee precies dit heb ik eigenlijk ook 😂

5 jaar geleden

Vandaag 5+1 en sinds vanochtend een beetje misselijk (niet kotsen) vooral m ...
😂 lijkt me niet fijn nee

5 jaar geleden

Reactie op chloeslm

Ik ben 5+2 en ik ben ook nog niet misselijk! Wel wat gevoelige borsten maar ...
Zo herkenbaar hier..

5 jaar geleden

4+4 nu en nog niet misselijk geweest. Gelukkig! Wel last van andere kleine dingetjes

5 jaar geleden

Vandaag 4+6 en ineens na het ontbijt super misselijk

5 jaar geleden

Soms heb je totaal geen last van zwangerschap dat je misselijk bent of moet spugen. De eerste zwangerschap van mij nergens geen last van voelde me gewoon super hele fijne zwangerschap gehad. Dit is nu mijn 2de en ben vandaag 5+3 alleen wel erg moe en elke keer vroeg wakker Dat is het enigste

5 jaar geleden

Ik ben nu bijna zes weken en sinds dit weekend telkens beetje weeïg gevoel, vooral als ik een tijd niets gegeten heb. Nog niet écht misselijk gelukkig, maar dat komt misschien nog.

5 jaar geleden

Bij mij begon het rond 5+4. Nu de hele dag misselijk.. word er knettergek van en heel moeilijk met werk. Ik snap dat je symptomen wilt ter bevestiging dat je zwanger bent, maar geloof me: als je eenmaal de hele dag misselijk bent dan wil je niks liever dan je weer normaal voelen. Ben beetje aan het experimenteren met wat werkt. VSM Okugest merk ik geen verschil door, ontbijt elke dag op bed en blijf even liggen voordat ik ga bewegen, drink gemberthee. Als mensen nog een gouden tip hebben (voor nu wil ik nog geen medicijnen), dan hoor ik het graag 😊

5 jaar geleden

Vanaf 5+3 behoorlijk misselijk, hele dag, soms s nachts. Ellende! Het belemmerd in alles wat je wil doen! Ik sta open voor tips tegen misselijkheid, muntthee en gemberthee doen niks in ieder geval...

5 jaar geleden

Emafasene tabletjes via de huisarts?

5 jaar geleden

Vanille vla!! Echt!

5 jaar geleden

Vanaf 6 weken last van een weeïg gevoel in mn maag vooral in de ochtend, ook echt geen zin in eten. Maar door kleine beetjes te eten en kamille en gember thee te drinken, lijkt het wat beter te gaan

5 jaar geleden

Bij mij begon het ook met 5+4, nu 6+1 en t wordt alleen maar erger .. gelukkig nog veel in de ochtend en af en toe als ik te laat eet