6 Reacties

één jaar geleden

Ik denk veel nieuwe dingen die ze leren weer. Onze dochter slaapt altijd eigenlijk goed, maar heeft ook een week gehad dat ze bijna elke dag tot een uur of 8 sliep en dan smiddags van (half) 1 tot half 4 (en dan moesten we haar soms nog wakker maken ook) Sinds gisteren praat ze ineens veel duidelijker! Ze articuleert (overdreven) ineens Haha Denk dat ze daar (en met andere ontwikkelingen) druk mee was 😛

één jaar geleden

Hier ook! Wij dachten met alle virussen nu, dat haar lichaampje daarmee bezig is ook al is ze niet constant ziek? Hier slaapt ze ook opeens 2-3 uur overdag en 13 uur in de nacht, was een stuk minder tot paar weken geleden! We laten haar maar lekker slapen, ze zal het nodig hebben.

één jaar geleden

Onze knul slaapt eigenlijk altijd 2/2,5u overdag en 12-13u in de nacht.. ik dacht eigenlijk dat dat heel normaal is?

één jaar geleden

Reactie op SdG

Onze knul slaapt eigenlijk altijd 2/2,5u overdag en 12-13u in de nacht.. ik ...
Is ook wel normaal hoor !! Maar het gaat me meer om het steeds in ogen wrijven en gapen etc

één jaar geleden

Reactie op Ieris

Is ook wel normaal hoor !! Maar het gaat me meer om het steeds in ogen wrij ...
Oh haha! Ja dat is ook wel herkenbaar, soms na een uurtje wakker al🙈

één jaar geleden

Ik merkte dit ook bij mijn zoontje (volgende maand 2) maar hij maakt ook een spurt in de woordenschat, dus ik denk dat hij zich veel aan het ontwikkelen is