9 Reacties
één jaar geleden
Owww ik heb zo'n gastkindje gehad🙈(ben gastouder) ik kon niet normaal naar school lopen bijvoorbeeld of hij lag om de haverklap languit... uiteindelijk vanzelf goed gekomen
één jaar geleden
Een vriendin liet een filmpje zien van haar kind (3 maand ouder) die iets slims deed, waarop ik antwoorde: mijn kind zijn skill is in 1 week 2x tand door de lip en een afdruk van zijn tanden op zijn tong krijgen. Daarbij ook permanent een blauwe bult op zijn hoofd hebben.
Het kind valt ZO vaak! Maaarrr ik vind het dan wel bewonderingswaardig hoe kort hij maar pijn heeft en daarna weer nergens last van heeft!
Het hoort er allemaal bij 🤷🏼♀️
één jaar geleden
Het vele vallen valt mee hier. Hij belandt meestal op zijn knieën. Hij loopt in huis veel op blote voeten of op sokken met anti slip.
Moet er wel bij zeggen dat hij redelijk voorzichtig was met het starten van lopen. Hij vond het volgens mij wat spannend in eerste instantie. Hij liep ook pas met 18 maanden en toen meteen vrij goed.
Wij hebben schoenen van bunnies. Tevreden over. Met de veters kan je ze goed stevig aantrekken en flexibele zool.