9 Reacties

één jaar geleden

Bij ons gaat ze 5 dagen in de week naar de opvang en wij hebben de wintermaanden ook de ene ziekte na de andere doorsparteld. Wij kijken hoopvol uit naar de lente ;-). Weerstand moet je opbouwen, niets aan te doen. Hopelijk gaat het volgende winter gemakkelijker.

één jaar geleden

Mijn kleine heeft niet (meer) vaak koorts, maar is gewoon continu verkouden. Sinds deze week helaas ook weer flinke oorontsteking (dit was afgelopen half jaar rustig). Hier gaat hij ook 2 dagen in de week naar de opvang en eigenlijk weet iedereen dat verkouden zijn gewoon bij hem hoort. Het is gewoon niet anders. Een troost voor later is dat ze gewoon veel virussen al hebben gehad en dan minder snel ziek worden

één jaar geleden

Geloof me heel normaal! En zeker bij opvangkindjes, (ben zelf gastouder zie het altijd weer gebeuren) beter nu dan straks op school waar ze dan veel missen, goed voor de weerstand nu bouwen ze het vast mooi op😊

één jaar geleden

Hier sinds een maand ook hele tijd snot en hoest.. afwachten zeker 🫣

één jaar geleden

Wij hebben deze winter ook zo’n periode gehad. Elke 2 weken wel koorts. Verder bijna continue verkouden (maar daar lijkt hij verder niet echt ziek van)

één jaar geleden

Hier ook een dreumes die eigenlijk al vanaf de kerst af en aan ziek, verkouden en koortserig is. Virus na virus komt hier voorbij. Ze gaat al vanaf vorig jaar februari naar de opvang, dus hoop dat het gewoon de eerste winter met alle virussen is en dat het volgend jaar beter gaat 😬

één jaar geleden

Yes, hier helaas precies hetzelfde. Ik herken je gevoel van twijfel, kreeg ik op een begeven moment ook. Succes 🍀

één jaar geleden

Yes hier valt het mee, maar als hij wat heeft dan is het gelijk dat we antibiotica nodig zijn om er boven op te komen. Maar vaak als ze ziek zijn is de weerstand laag en als ze dan ergens naar toe gaan, dan is de kans zeer aanwezig dat ze weer iets nieuws oppikken waardoor ze weer ziek of verkouden van worden.

één jaar geleden

Zeker! Wij hebben maanden gehad dat ons dochtertje van de ene in de andere verkoudheid ging en ik daardoor ook continu ziek was. Een ramp! Nu sinds 2 maanden niks meer opgepikt, een wonder 🙏