6 Reacties

één jaar geleden

Ochjee wat naar en vervelend. En ik snap zeker dat je hier naar en verdrietig om voelt. En voel je niet verplicht om ergens om iets naar anderen uit te moeten leggen. Ieder kind ontwikkelt zich op een andere manier. Je loopt bij een kinderfysiotherapeut, maar wat zeggen zij er van? Zien hun wel verschil? Is er al eens verder medische gekeken? Zodat je alles kan uitsluiten.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Ochjee wat naar en vervelend. En ik snap zeker dat je hier naar en verdriet ...
Het consultatiebureau wil eerst kinderfysiotherapeut nog proberen. Kinder fysio wil het ook nog even aankijken, al heb ik het idee dat het niet echt verbeterd. Hij heeft wel een waterzakbreuk gehad waar hij afgelopen vrijdag aan geopereerd is. Wellicht dat dit nog gaat helpen zodat hij makkelijker gaat bewegen. Ik wacht het nog een maandje af en anders wil ik toch naar de kinderarts om te kijken wat we verder nog kunnen doen.

één jaar geleden

Reactie op Daphne1989

Het consultatiebureau wil eerst kinderfysiotherapeut nog proberen. Kinder f ...
Hopelijk helpt de operatie zodat hij lekker gaat bewegen. En zou als je het niet vertrouwt gewoon aankaarten dat je er niet prettig bij voelt om af te wachten en graag naar de kinderarts wil.

één jaar geleden

Wat vervelend dat je je zo voelt. Het is zo lastig om niet te verantwoorden. Hier een kleine man die wat achter loopt doordat hij steeds ziek is. Volg je eigen gevoel. Heeft hij denk je baat gehad bij de operatie?

één jaar geleden

Reactie op Dahlia22

Wat vervelend dat je je zo voelt. Het is zo lastig om niet te verantwoorden ...
Het is nu iets meer dan een week geleden en ik merk wel dat hij zitten en liggen op de buik langer doet zonder mopperen en de fysio vond afgelopen donderdag dat hij wel bewegelijker was dan eerder. Dus hoop dat dit zich door gaat zetten. Hoe gaat dit nu bij jullie? Is hij helemaal hersteld?

één jaar geleden

Reactie op Daphne1989

Het is nu iets meer dan een week geleden en ik merk wel dat hij zitten en l ...
Fijn dat het beter gaat! Het komt goed! Hier gaat het redelijk, nog steeds veel ziek. Wachten op de oproep voor buisjes en verwijderen neusamandelen. Volgens de kno arts zijn dan alle problemen opgelost, niet goed horen, beter slapen etc. Eten gaat inmiddels wel aardig. We merkten dat hij vorig jaar achter bleef doordat hij steeds ziek was, als hij dan een week goed was dan ging zijn ontwikkeling met sprongen vooruit, maar dat heeft hij wel ingehaald.