Hallo allemaal,
Ik maak me zorgen om 'm.n kleine man. Hij is inmiddels bijna 16 maanden, hij kan nog niet zelf gaan zitten. Als ik hem neerzet zit ie prima maar van lig naar zit kan hij niet.
Van zit zelf gaan liggen kan hij ook niet. Met een klein zetje lukt het wel maar vind hij niet leuk.
Hij kan lopen maar gaat vanaf zit niet zelf staan/ zich ergens aan optrekken.
Ik merk dat hij zelf gefrustreerd is daarover en hij moppert en als ik hem dan wil helpen of oppak bijt hij me. Ook het bijten is volgens mij een frustratie uiting van hem.
We zijn al bij de kinderfysiotherapeut voor hulp maar ik merk weinig verschil. Ik denk dat we hem in het begin teveel geholpen hebben door alles maar aan te geven enzo. Ik vind dit zo moeilijk en weet ook totaal niet wat te doen. Ook bij mij zelf merk ik de frustratie. En ik vind het voor hemzelf ook zo sneu omdat ik merk dat hij wel wil maar niet weet hoe. Ik moet er soms echt een potje om huilen en voel me falen als moeder omdat ik gewoonweg niet weet hoe ik hem moet en kan helpen.
En dan komt daar ook nog bij dat mensen steeds maar vragen ow kan hij dit niet of dat niet.. en dat is echt zo vervelend vooral omdat ik het gevoel krijg me echt te moeten verantwoorden.
Verder is het echt een lieverd en knuffelt graag en kwebbelt er op los.
Zijn er meer ouders die dit zien bij hun kleintje?
Groetjes van een beetje wanhopige en wat verdrietige moeder van een lief klein mannetje