10 Reacties

één jaar geleden

Je hebt niks verkeerds gedaan. Je doet het goed en op je eigen manier ❤️ gelukkig is niet elk kind hetzelfde schat. Je weet wat je doet en je doet het goed!

één jaar geleden

Je hebt niks verkeerd gedaan en je doet ook niks verkeerd, en geloof mij het lijkt misschien zo vlekkeloos en perfect te gaan bij die andere kindjes maar die hebben ook echt wel hun momenten of eigen dingetjes waarbij die ouders denken waarom......

één jaar geleden

Ik denk dat je het heel erg goed doet als je kindje zo graag bij je is 🥰 vaak erg lastig misschien maar het is tijdelijk 👏 Ieder kind is anders, daar is volgens mij weinig aan te doen. Ondanks dat het mij ook veel energie kost ben ik blij dat ik mijn kindje niet rustig is. Lekker leven in de brouwerij, alles heeft ze voor en nadelen natuurlijk 😁

één jaar geleden

Heyla, ik denk dat je goed bezig bent, geen zorgen ❤️. Mijn dochter is heel anders wanneer we op verplaatsing zijn/bezoek hebben/in de opvang... Een aantal maanden terug was ze dan voorbeeldig en gaf ze anderen het idee dat we het met twee vingers in de neus konden 🤦‍♀️ en nu is het de andere kant op: verlegen tot zelfs bang... Trek het je niet aan, ik geloof niet dat het bij iemand altijd rozengeur en maneschijn is en ze ontwikkelen zich zo ongelooflijk snel, wie weet hoe het er volgende maand uitziet? Je mag lekker fier zijn op het sociale karaktertje dat jou duidelijk zo graag ziet!

één jaar geleden

Ik was afgelopen week met een moeder en een kindje van dezelfde leeftijd als mijn zoontje in de speeltuin. ze waren allebij moe en het meisje was wat huilerig terwijl mijn zoontje gewoon opgetild wilde worden en daar was hij content mee. Waarop zij reageerde wat is hij rustig, jaa nu inderdaad wel maar ook mijn zoontje kan huilen als ik hem niet optil of als hij moe is. Het zijn moment opnamens en fases waarin je kind zit. Jij doet niks verkeerd

één jaar geleden

Jeetje mama, het is precies alsof ik mij omschrijft. De vragen die jij jezelf afvraagt, gaan ook heel vaak door mijn hoofd. Ik heb veel neefjes en nichtjes erbij gekregen en vriendinnen die kindjes hebben gekregen. Ik weet ook echt dat ieder kindje uniek is en we niet mogen of vooral niet kunnen vergelijken. Maar toch doe ik het! Ik kan alleen maar zeggen dat je niks verkeerds hebt gedaan of verkeerds doet! Jij doet wat goed voelt en dat is allemaal ok❣️ maar ik kan mezelf helemaal vinden in jouw situatie!!

één jaar geleden

Wees trots op jezelf, jij kent je kindje als de beste en je doet het beste wat je kan! En ook al lijkt een ander kindje op dat moment heel lief en rustig te zijn, maar kan thuis kan datzelfde kind heel anders zijn. Wij hebben bijvoorbeeld een heel sociaal gezellig jongetje van 17 maanden waarvan iedereen dan zegt ooh was mijn kind maar zo en dan zeg ik altijd, wil je hem even paar dagen lenen dan merk je wel dat hij niet altijd zo is ;) Thuis kan hij heel hard krijsen, drama huilbuien, eten gooien, krijsen als ik weg loop, frustraties hebben al iets niet meteen lukt etc. Dus zeker niet denken dat je iets verkeerd doet hoor!

één jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde!! Soms is het makkelijk om naast je neer te leggen.. maar soms ook niet.

één jaar geleden

Reactie op -Vino-93

Jeetje mama, het is precies alsof ik mij omschrijft. De vragen die jij jeze ...
Waardeer je reactie! ❤️ thanks

één jaar geleden

Zooooo herkenbaar; meest frustrerende in ons geval; oh ik leg de kleine in bed kusje en ze gaan slapen. Hier vanavond een nieuwe tactiek geprobeerd *heeft gewerkt* om weg te gaan bij madame als ze in bed lig. (We moesten altijd haar handje vasthouden en dan stond je gerust dik 1 uur soms 2 uur gebogen aan haar bedje😭🥴) Of kinderen die zo rustig in de buggy zitten😳 onze kleine rent en vliegt heel de dag rond die wilt echt niet in een buggy meer🥺 (ze is 1,5)