Even helemaal in de stress!
Ons dochtertje van 17 maanden slaapt nog bij ons op de kamer vanwege klein appartement. 24 mei ben ik uitgerekend van haar kleine broer.
Het was de bedoeling om begin april te verhuizen, zodat onze dochter voldoende tijd zou hebben om eerst te wennen aan haar eigen kamer voor ze ook nog eens moet wennen aan haar broertje. Ze huilt nog regelmatig ‘s nachts en kan soms jaloers reageren als ik een ander kindje vast heb. (Wat ik op zich best normaal vind, vandaar dat ik haar voldoende tijd wou geven).
Intussen was de deadline voor de verhuis alweer verzet naar 6 mei. Maar nu liet de elektricien/loodgieter weten dat hij plots 6 weken lang geen tijd meer heeft om verder te werken in ons huis 😭.
Mijn man gaat zijn hobbykamer leegmaken (is niet eerder gebeurd omdat de spullen nog nergens terecht konden en hij ze ook vaak gebruikt).
Dus onze dochter zou dan eerst daar moeten slapen en hieraan wennen, om vervolgens te wennen aan haar nieuwe broertje om dan weer te verhuizen en opnieuw te wennen aan haar nieuwe kamer met nieuw bed. Dit allemaal kort op elkaar.
Iemand die me kan gerust stellen dat dit goed komt? Ik voel me zo schuldig om wat ik mijn dochter nu aandoe 😭.