3 Reacties
één jaar geleden
Hier meerdere kindjes ik zou dr nog lekker in dr ledikant houden stap voor stap anders heb je en nieuwe kamer en nieuwe bed om te wennen. Mijn oudste heeft zeker tot ruim 2 jaar in dr ledikant gelegen me middelste was maand of 20 toen die overging op peuterbed. Dat ze tegen de randjes aan rolt is niet zo erg en volgens mij is het veiliger een open bed met dekentje maar als ze nog beweeglijk is is een dekentje nog niet handig natuurlijk... ik denk zelf dat een vloerbed met slaapzak miss wel zou kunnen maar zolang ze niet uit de ledikant klimt zou ik voor de rust kiezen.
Ik gebruik nooit babyfoon ik hoor het echt wel als ze huilen in de andere kamer zet me eigen deur op een kier. De kleine of andersom de zus/broer zal weleens wakker worden van gehuil.. of niet sommige slapen overal doorheen dat is afwachten
Vooraf oefenen op een eigen kamer voordat je gaat verhuizen nog een optie? Dan is het alleen wennen aan nieuwe kamer en huis en vergeet niet kindjes zijn ook heel flexibel het zal echt wel even wennen zijn maar als ze eenmaal weten is het weer "gewoon"😃
één jaar geleden
Reactie op Mommyofboth
Hier meerdere kindjes ik zou dr nog lekker in dr ledikant houden stap voor ...
Dankjewel voor je tips! Een eigen kamer nu is helaas nog geen optie, die plek is er niet. Als ze bij haar omi gaat slapen, slaapt ze wel apart en dat gaat op zich prima, dus misschien stress ik onderdaad om niets 😅.
één jaar geleden
Reactie op Inndraaa
Dankjewel voor je tips! Een eigen kamer nu is helaas nog geen optie, die pl ...
Ah oke ik zou zelf misschien wel gelijk in het nieuwe huis in dr eigen kamer doen zodat er geen overstap is maar "dit is het huis hier is je kamer"? wij zijn bij ons oudste kindje ook verhuist en gelijk eigen kamer (sliep ook bij ons) en was 1ste 2 dagen wel even moeilijk maar daarna sliep ze heel goed🙂 maar je moet vooral doen wat goed voelt en in jullie tempo!
Misschien dat de kleine de 1ste dagen nog in de wieg/co-sleeper slaapt? Dan kan je altijd nog als hij daaruit groeit kijken of je kindje toe is aan een ander bed