19 Reacties

3 jaar geleden

Canva account aanmaken! :-) kun je het zelf maken in welke vorm dan ook

3 jaar geleden

Wij hebben een leuke foto gemaakt.

3 jaar geleden

Reactie op Pleun22

Canva account aanmaken! :-) kun je het zelf maken in welke vorm dan ook
Oh echt? Dankje voor de tip. 😍

3 jaar geleden

Reactie op Mamavan2girlboy

Wij hebben een leuke foto gemaakt.
Wat een knapperd in die leuke jumpsuit!! 😍 zo leuk.

3 jaar geleden

Wij sturen gewoon digitaal een kaartje. We hebben nu al een safe the date eruit gegooit zodat we al een beetje ene idee hebben van de mensen die wel/niet komen. Wij vieren het in een zaaltje aangezien we heel veel familie en vrienden hebben en de decoratie is allemaal van alie (al besteld ivm verzendtijd) decoreren doen we gewoon zelf

3 jaar geleden

Dit word 'm 🥰🥰

3 jaar geleden

Ik geef geen feestje, maar zou Canva gebruiken voor de uitnodiging. Wij gaan dagje naar de dierentuin met de familie voor zijn verjaardag.

3 jaar geleden

Is gewoon een appje ook genoeg? 😂😂😂

3 jaar geleden

Canva :)

3 jaar geleden

Fientje & Co is onze favoriet. Kan je zelf het kaartje maken.

3 jaar geleden

Wat een leuke uitnodigingen allemaal! Super om te zien. Wij hebben de uitnodiging gemaakt door het voetje te dopen in vingerverf met wat tekst en vlaggetjes :-)

3 jaar geleden

Reactie op manonvdl

Canva :)
Ik heb daar een filmpje gemaakt 😅 zo leuk!!!

3 jaar geleden

Digitaal kaartje gemaakt aan de hand van een site waar je geboortekaartjes kan maken, werkt denk ik met elke site. Daarna printscreentje nemen in voorbeeldfunctie, uitknippen en vervolgens doorsturen.

3 jaar geleden

Wij hebben een digitaal kaartje gemaakt, heb haar een rompertje aangetrokken met de tekst “sofie 1 jaar” en daar een tekstje naast met als achtergrond de achterkant van haar geboortekaartje

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Is gewoon een appje ook genoeg? 😂😂😂
Ja, dat wordt het hier ook, naar alle waarschijnlijkheid!

3 jaar geleden

Wij hebben deze foto geappt met een tekst eronder naar de mensen die wij graag wilde op zijn eigen verjaardag en welke de dag erna

3 jaar geleden

Gemaakt met de site waar je online kaarten kan maken en printscreen gemaakt. Feestje heeft een eenhoorn thema 😊

3 jaar geleden

Ik ben nog creatief bezig. Hier 3 verschillende voorbeelden. Ik stuur ze via WhatsApp oid gewoon door. 😀