8 Reacties

één jaar geleden

Bijna altijd wel een snotneus.... Vooral in de winterperiode, maar nu zelfs is hij ook aan het snotteren... Hoort er naar mijn weten gewoon bij

één jaar geleden

Mijn zoontje is vaak niet langer dan een week echt verkouden maar kan soms wel iets langer met een hoestje lopen. En loopneus inderdaad ook wel wat vaker. Nu ook weer last van

één jaar geleden

Ja onze kleine blijft het gewoon zijn neus uit lopen, en ook hoesten. Vind wel lang duren al 3 weken

één jaar geleden

Reactie op Agneetje80

Ja onze kleine blijft het gewoon zijn neus uit lopen, en ook hoesten. Vind ...
Als je je teveel zorgen maakt kan je altijd de huisarts bellen. Heeft hij er zelf veel last van?

één jaar geleden

Reactie op Emma1205

Als je je teveel zorgen maakt kan je altijd de huisarts bellen. Heeft hij e ...
Daar zijn we al geweest! En het moet vanzelf overgaan.

één jaar geleden

Het kan wel lang duren. Werk in de kinderopvang en zie soms kinderen die erg verkouden zijn. Vaak zie je ook wel eens dat ze er bijna van af zijn, maar dan zijn ze weer verkouden. De weerstand is dan al wat minder en kunnen ze makkelijker een nieuw virus oppakken.

één jaar geleden

Mijn zoontje is gemiddeld 4/5 weken ziek 🤧 begin met een verkoudheid en gaat over in koorts daarna oor of keel ontsteking of buikgriep 😣😣 Dan gaat het een a twee weken goed en is hij weer ziek. Ik begrijp er niks van. Hij gaat ongeveer 1x per week naar de opvang, sinds dit jaar. Hij is bijna 22 maanden.

één jaar geleden

Reactie op Magda1983

Mijn zoontje is gemiddeld 4/5 weken ziek 🤧 begin met een verkoudheid en ga ...
Ben bang dat dit het is waar je ‘doorheen’ moet. Onze knul (afkloppen) heeft het nu nog weinig, maar hij gaat sinds 4/5maanden oud is 1 dag per week naar de opvang. Ontzettend veel van al die virusjes heeft hij dus al gehad, maar dat eerste jaar/1,5 jaar is killing