7 Reacties
één jaar geleden
Hier is het begonnen net voor we op vakantie zijn vertrokken en het houdt helaas al een paar weken aan…
Precies wat je zegt, helemaal in paniek en over zijn toeren. Als we bij hem blijven wordt hij rustig en valt hij in slaap. En dit zowel tijdens de middag als in de avond. ‘s Nachts wordt hij echter ook een paar keer wakker en krijgen we hem niet meer gekalmeerd tenzij ik hem bij mij in bed neem. Wij slapen vanaf middernacht dus samen.
Het zal wel weer een fase zijn, denk ik. Ik probeer er mij in te berusten dat hij ooit zijn mama niet meer zo zal nodig hebben dus probeer ik er extra van te genieten 🤷♀️
Wel stiekem blij om te horen dat we niet de enigen zijn die hier door gaan 😊
één jaar geleden
Reactie op ***************
Hier is het begonnen net voor we op vakantie zijn vertrokken en het houdt h ...
Hier inderdaad ook de nacht af en toe wakker. Ik krijg hem dan ook alleen stil doordat ik even naast hem ga liggen. Hij slaapt bij ons al even in een grondbed waardoor dat wat makkelijker gaat.
Als het bij jullie al weken duurt dan moeten wij er ook nog even tegenaan haha. Helaas is mijn man deze week op zakenreis en ben ik net zwanger van de 2e. Met deze hitte net even wat lastiger. Maar zoals je zegt ooit is het niet meer nodig dus nu voorlopig even extra knuffelen.
Fijn te lezen inderdaad dat we niet alleen zijn haha
één jaar geleden
Reactie op SA2021
Hier inderdaad ook de nacht af en toe wakker. Ik krijg hem dan ook alleen s ...
Ik leef met je mee! Ben ook 19w zwanger van de tweede en de nachten zijn sowieso voor mij. Ik kan je vertellen dat het geen gemakkelijke weken zijn geweest 🫣😅 Vooral omdat hij daarvoor zo een gemakkelijke slaper was..
Anderzijds veranderen die kleintjes ook zo snel. Elke dag kan hij plots nieuwe dingen dus ik denk dat die hersentjes overuren draaien.
Veel moed!! 😘
één jaar geleden
Hebben wij helaas ook last van sinds 3/4 weken al. Zowel middag als de avond slaapje ook. Ik moet echt naast haar zitten. Dit vind ik dan nog niet het ergste, wamt ze valt vrij snel in slaap. Maar ze word snachts ook krijsend wakker altijd en ik krijg haar alleen rustig bij ons in bed. Maar dan slaapt ze nog niet. Gaat ze spelen, praten, schoppen 🥴. Pas 3 a 4 uurtjes slaapt ze weer. Ik hoop echt dat dit een fase is en snel voorbij is want dit is echt slopend.
één jaar geleden
Hier ook al last van. Huilen met naar bed gaan en we mogen de kamer niet verlaten voor ze slaapt.
En iedere nacht wordt ze 1 a 2x huilend wakker.
Twee jaar slaapregressie denk ik...
Ik hou maar in m'n hoofd dat alles een fase is. Hoor van meerdere ouders dat de twee jaar slaapregressie lang kan aanhouden maar ook van de een op de andere dag over kan zijn.
Hou vol!
één jaar geleden
Reactie op Laura1994
Ooh zo herkenbaar! Hier zitten wij ook al een paar weken in. Vaak is het bi ...
Bij ons nog hetzelfde. Ik denk ook dat hij droomt, in zijn slaap een snelle ademhaling gevolgd door in zijn slaap te huilen en dan overstuur wakker worden.. ik heb maar een matras naast zijn bed gelegd dan hoef ik niet 6x op en neer in de nacht haha