20 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben hier precies hetzelfde. Ik was opzoek naar een verkoudheidsbalsem zoals vaporub of luuf maar dan voor kleine baby's. Want luuf mag je bijvoorbeeld pas vanaf 6 maanden gebruiken. Ik heb Kalip’tus gevonden. Mag vanaf 1 maand al! Heb het letterlijk pas net binnen dus nog niet kunnen uitproberen. Mijn zoontje is 3,5 maand en dit mag je dan 5x per dag op de borst en/of nek en rug smeren. Vanaf morgen dus proberen! Hoop dat het werkt!

VRIEND

3 jaar geleden

Meeslepen de douche in zodat de stoom het een beetje los kan weken.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Reactie op Elena88

Wij hebben hier precies hetzelfde. Ik was opzoek naar een verkoudheidsbal ...
Aha oke! Ben benieuwd of het werkt, laat je het hier ook weten?! Welke site heb je het besteld?

3 jaar geleden

Wij hebben de otrivin neus aspirator. Eerst zoutoplossing in zijn neusje doen (die ampules van zelfde merk). Vervolgens met de aspirator snot wegzuigen. Wat ook helpt is om daarna nog met je baby te douchen. De stoom die vrijkomt helpt ook goed.

3 jaar geleden

Zout oplossing neusspray en samen douchen!

3 jaar geleden

Ijsklontjes maken van vicks of luuf (vermengen met water) en dan die in de douche gooien als je gaat douchen met de kleine.

3 jaar geleden

Ahhhw arme meisie, komt echt goed hoor. Heb je wel zo’n neuspompje waarmee je haar snotjes eruit kan halen? Zijn handig! Beterschap 💕💖

3 jaar geleden

Reactie op Cherize

Wij hebben de otrivin neus aspirator. Eerst zoutoplossing in zijn neusje do ...
Ik heb die druppels ook maar weet jij of je het hele ampulletje moet gebruiken? Ik vind het nogal veel en heb de vorige keer echt maar de helft erin gekregen met moeite want meneer was not so amused 😅🤣

3 jaar geleden

Reactie op milk

Aha oke! Ben benieuwd of het werkt, laat je het hier ook weten?! Welke site ...
Zal ik doen! Ik zag trouwens een topic hierover dus als je op kaliptus zoekt dat vind je het topic. Niet veel reacties maar 2 dames geven aan dat het werkt!

3 jaar geleden

Reactie op milk

Aha oke! Ben benieuwd of het werkt, laat je het hier ook weten?! Welke site ...
Ik heb het bij bol.com besteld
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Je hebt ook Zwitsal adem vrij badje of Kruidvat eigen merk adem vrij. Mag vanaf 3 maanden en is douche gel. Voor het slapen gaan doe ik dit en ik heb het idee alsof het werkt!

3 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Ik heb die druppels ook maar weet jij of je het hele ampulletje moet gebrui ...
Nee hoeft maar paar druppels per keer. Maar je kan die ampule dezelfde dag dan nog een keer gebruiken

3 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Ik heb die druppels ook maar weet jij of je het hele ampulletje moet gebrui ...
Spoel door naar 1:40 min.. 😱😱😵😵 https://youtu.be/_yYoGp8Nl3I

3 jaar geleden

Reactie op -Nikki-

Oh wow 🙈 dat ziet er echt niet tof uit. Ik vond het al zo zielig met m'n ampulletje en m'n uitzuigertje maar dit ga ik echt niet doen🤣

3 jaar geleden

Reactie op Cherize

Nee hoeft maar paar druppels per keer. Maar je kan die ampule dezelfde dag ...
Ah thanks bedankt voor de tip

3 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Oh wow 🙈 dat ziet er echt niet tof uit. Ik vond het al zo zielig met m'n a ...
Haha nee echt niet tof! Wij doen ook altijd een paar druppeltjes (en dat vind ik al zielig), maar toen hoorde ik van vrienden hoe de kinderarts het bij hun zoon deed en hoe het eigenlijk hoort.. 💀💀 nou, mij ook niet gezien hoor! 😅

3 jaar geleden

Ik doe 1 ml per neusgat met een spuitje. Beetje stevig doorspoelen en afleiden. Hij heeft het soms niet eens echt door en slikt het al door voor Hij het zich beseft.

3 jaar geleden

Reactie op Denise2207

Oh wow 🙈 dat ziet er echt niet tof uit. Ik vond het al zo zielig met m'n a ...
Hoi! Ja lijkt heftig maar werkt echt heel erg goed. De snotjes en slijmpjes kwamen er hier zo mee uit! Je zag ook echt dat ze plots weer beter kon ademen!! Onze meid heeft wel plots erg last van krampjes. (Was net sinds een week of 2 voorbij) Zou dit ook door de verkoudheid komen?

3 jaar geleden

Reactie op BabySG

Hoi! Ja lijkt heftig maar werkt echt heel erg goed. De snotjes en slijmpjes ...
Misschien diarree? Bij ons heeft hij er diarree bij en daar had hij wel buikpijn van.

3 jaar geleden

Reactie op -Nikki-

Sinds gisteren moet ik dit dus soort van doen met de monodose van nutrilon😭 1 pipet voor beide neusgaten. De eerste keren heb ik erbij staan huilen...zo naar! Maar ja het helpt wel en drinken gaat daardoor een stuk makkelijker. Gelukkig blijf ik een vrolijk mannetje houden maar zo vervelend omdat telkens te moeten doen😢