15 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb voor onze ouders bij de eerste dw echo foto met een personelijke tekst gedaan over een vroeger en een nieuw hoofdstuk en per persoon een eigen tekst bijmijn moeder een kistje er bij met een rompertje met oma er op zelf gemaakt en sokjes iedereen heeft het nog staan/hangen en bij deze denk ik dat ik voor simpelga meteen foto ofzo
5 jaar geleden
Ik heb van die glazenbuisjes gekocht en deze gevuld met roze en blauwe meisjes. Vervolgens 2 kaartjes eraan gemaakt met overgrootopa of overgrootoma en op de andere november '21.
Wij willen het ook na de eerste echo aan hun vertellen.
5 jaar geleden
Ik heb het zelf nog niet verteld aan de overgroot ouders maar iemand die ik ken heeft het zo gedaan: Aan haar oma gevraagd om baby sokjes te breien omdat een vriendin van haar zwanger is. Zodra oma de sokjes af had en gaf aan haar gaf ze ze terug en zeiden ze dat zij in verwachting waren!
5 jaar geleden
Ik heb deze gekocht voor mijn opa en oma. Gaan we geven wanneer we de uitslag van de nipt binnen hebben. 馃槉

5 jaar geleden
Wij geven de opa鈥檚 en oma鈥檚 een slaberje met jullie worden overgroot opa en oma. Hebben de ouders en broers ook een slabetje gegeven met jullie worden opa en oma en voor me broer hoera jullie worden oom en tante en willen voor iedereen hetzelfde ongeveer doen.