8 Reacties

4 jaar geleden

Ik gebruik kaliptus baby balsem 3x per dag beetje aan voetjes met sokjes aan oftewel babybalsem van vicks. De standaard vicks raden ze af voor babys.

4 jaar geleden

Reactie op Sekine

Ik gebruik kaliptus baby balsem 3x per dag beetje aan voetjes met sokjes aa ...
Ik heb die 2 en ik vind niet dat dit werkt

4 jaar geleden

Hierwel neusje niet 100 procent vrij maar wel genoeg voor een goede nachtrust 馃檲 ik spoel regelmatig met fysiologisch water. In begin smeerde ik kaliptus op borst en onder voetjes. Nu alleen voetjes.

4 jaar geleden

Ik heb laatst luuf gekocht voor kindjes vanaf 6 maanden. Die smeer ik ind onder de voetjes en op haar borst, hals en buikje. Op de verpakking staat ook dat dat mag. Maar een vicks of luuf voor volwassenen mag niet want daar zit blijkbaar te veel menthol in 馃槞

4 jaar geleden

Reactie op Novemberwondertje

Ik heb laatst luuf gekocht voor kindjes vanaf 6 maanden. Die smeer ik ind o ...
Ook niet op de onderkant van hun voetjes ook al is het maar een heel Klein beetje? Het is niet dat ik het op zijn borst doe

4 jaar geleden

Misschien een ui in 4 stukken op een schotel naast het bedje zetten. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Misschien stinkt het wel. Het schijnt te werken.

4 jaar geleden

Reactie op Nath1987

Misschien een ui in 4 stukken op een schotel naast het bedje zetten. Ik heb ...
Heb dit vroeger al gedaan en ook met anijs er in maar dit werkt niet en idd de hele kamer stinkt dan

4 jaar geleden

Reactie op sarahmiakhel

Ook niet op de onderkant van hun voetjes ook al is het maar een heel Klein ...
Dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb geen idee of het onder de voet minder opneemt of minder kwaad kan.. Maaar wij smeerde, toen ik die luuf nog niet had, wat vicks op haar slaapzakje en op de hydrofieldoek die onder haar hoofdje ligt. En dan wat links en rechts naast haar en boven haar. En dan een gesneden rode ui langs haar bedje en het hoofdpijn wat naar boven. Dat hielp ook altijd best goed! 馃槝