10 Reacties

één jaar geleden

Ik zou gewoon vinted contacten. Daar betaal je kopersbescherming voor ook. Aangeven dat je pakket niet is wat het moest zijn. Dan krijg je je geld terug als het goed is

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ik zou gewoon vinted contacten. Daar betaal je kopersbescherming voor ook. ...
De verkoper heeft ook een berichtje gestuurd en we gaan wachten maar we vragen ons alletwee af van wie de trui dan is en wie die persoon is want ik heb nooit een trui besteld en al zeker niet bij die persoon dus vind het echt raar

één jaar geleden

Ik weet even niet precies meer hoe het bij Vinted gaat maar als ik via marktplaats iets verkoop en verstuur met dhl dan schrijf ik niks op het pakketje. Ik heb een barcode die ik laat scannen er hun plakken er vervolgens een sticker op... Kan me voorstellen dat dit fout kan gaan als de sticker niet goed plakt of het erg druk is... Of staat je naam er handgeschreven op?

één jaar geleden

Reactie op sarahmiakhel

De verkoper heeft ook een berichtje gestuurd en we gaan wachten maar we vra ...
Ik heb ook een keer een paar schoenen gekregen die ik niet had besteld (had een zwangerschapsbroek besteld).. dat gaat dan gewoon fout bij de verzending denk ik.. ik heb het broekje uiteindelijk ook nog gekregen (geen idee hoe precies, maar ineens lag er nog een pakketje voor me op het punt). Van wie de schoenen waren.. nog steeds geen idee..

één jaar geleden

Contact opnemen met Vinted. Heb ik ook 1 keer gehad. De verkoper moet het dan oplossen en zo niet krijg je je geld terug. Heb ik tenminste toen wel gehad d

één jaar geleden

Reactie op T6543

Ik weet even niet precies meer hoe het bij Vinted gaat maar als ik via mark ...
Niet handgeschreven is echt ook met een barcode dat je moet scannen

één jaar geleden

Reactie op Gietertje

Ik heb ook een keer een paar schoenen gekregen die ik niet had besteld (had ...
En stond jou naam op het pakje met die schoenen? Want dat vind ik dan heel raar iets krijgen met je naam er op en alles maar iets dat je nooit besteld hebt

één jaar geleden

Reactie op Tems87

Contact opnemen met Vinted. Heb ik ook 1 keer gehad. De verkoper moet het d ...
We zijn aan het communiceren met Vinted ze gaan nu een onderzoek starten want de verkoopster zei dat ze het niet verstuurd had en dat het haar naam niet is. Ik heb die trui nog nooit gezien op Vinted op überhaupt zou ik die kopen niet mij style

één jaar geleden

Reactie op sarahmiakhel

En stond jou naam op het pakje met die schoenen? Want dat vind ik dan heel ...
Ja, maar dat komt waarschijnlijk doordat ze bij bijvoorbeeld homerr werken met stickertjes met barcodes. Pas later komt daar dan de naam bij vaak ofzo. Zo was het bij mij tenminste gegaan. Dan zijn er waarschijnlijk twee barcodes verwisseld ofzo

één jaar geleden

Contact vinted zelf, zij kunnen mee helpen