19 Reacties

4 jaar geleden

Volg

4 jaar geleden

Ik herken het niet. Onze is 9 wkn en heeft ook veel last van krampjes maar niet per se na vit d. Ik las juist dat vit d in olievorm eerder stoelgangbevorderend zou werken. Probiotica (orthiflor start) werd ook getipt door de osteopaat

4 jaar geleden

Wij zijn overgestapt naar andere vitamine druppels. Sinds dien lijken de krampen minder te zijn. Wij gebruiken nu Orthica Dino D druppels.

4 jaar geleden

In combinatie met de probiotica van orthiflor start.

4 jaar geleden

Wij kregen het advies om geen vitamine d van davitamon te gebruiken. Gebruiken die van kruidvat eigen merk.

4 jaar geleden

Mijne is nu 12 weken En heel slecht ik weet het maar vanaf 6 weken al gestopt met d vitamine. Het leek wel of die gemarteld werd zo erg. Sinds dien veel buiten gelopen als de zon schijnt het zal niet alles vervangen maar als die zo'n pijn krijgt bespaar ik hem dat liever. Ook heb je speciale uv lampen mocht je hier mee willen stoppen.

4 jaar geleden

Wij zijn overgestapt naar andere vitamine druppels. Sinds dien lijken de kr ...
En daar zit die probiotica bij?

4 jaar geleden

Reactie op Dahlia22

Wij kregen het advies om geen vitamine d van davitamon te gebruiken. Gebrui ...
Oké en wat was de reden dat het niet van davitamon mocht zijn?

4 jaar geleden

Reactie op Nikita030

Mijne is nu 12 weken En heel slecht ik weet het maar vanaf 6 weken al gest ...
Oke dus u hebt ook deze ervaring? En nu geeft u geen vitamine d meer met een verbetering van de krampjes

4 jaar geleden

Reactie op Hannekevanaarle

Oké en wat was de reden dat het niet van davitamon mocht zijn?
Ik weet het niet meer, sorry. Advies kwam van verloskundige.

4 jaar geleden

Oke dus u hebt ook deze ervaring? En nu geeft u geen vitamine d meer met ee ...
Jazeker heb een hele tevreden baby verder altijd gehad. Alleen met die druppels was het verschrikkelijk en nu weer normaal dus zeker een verbetering

4 jaar geleden

En daar zit die probiotica bij?
Nee, allebei apart.😆

4 jaar geleden

Onze kleine kreeg ook krampen van de davitamon druppels. Wij zijn overgestapt op de druppels van Laveen en daar doet ze het goed op.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde, ons zoontje is nu 13 weken en we gebruiken ook geen vitamine d meer.. ik moet zeggen omdat het ons 2e kindje is dat ik de druppels al niet dagelijks gaf.. maar op de dagen dat ik ze had gegeven merkte ik dat die onrustiger was, toen een paar dagen echt vergeten, ik gaf hem weer druppels en hij was helemaal hysterisch overstuur. Daarna gelijk helemaal gestopt, nu nergens last van en weer terug z'n heerlijke rustige vrolijke zelf. Trouwens bij m'n dochtertje (nu 19 maanden) ook al snel gestopt met druppels omdat ze d'r ook wat ongemakkelijk van werd.. Gebruikte gewoon Kruidvat eigen merk druppels

4 jaar geleden

Druppels van davitamon zorgen voor krampem vertelde mijn zus is apotheker je moet gewoon de huismerk van kruidvat en dan op waterbasis gebruiken

4 jaar geleden

Ik gebruik nu een tijdje protectis en gelijk geen krampjes meer, nu nog 1 verpakking als die op is is ons zoontje bijna 4 maanden en dan ga ik weer proberen over te stappen op kruidvat vitamine D druppels.

4 jaar geleden

Ja hier! Wij gebruikte eerst op waterbasis, hier kreeg ze alleen maar krampjes door. Overgestapt naar oliebasis en niks meer aan de hand. (Van beide Davitamon gebruikt)

4 jaar geleden

Reactie op Nwhmom

Ja hier! Wij gebruikte eerst op waterbasis, hier kreeg ze alleen maar kramp ...
Wij hetzelfde op waterbasis heel veel kramp, overgestapt naar olie en nu echt top. Wij ook allebei van Davitamon.

4 jaar geleden

Ik gebruik orthica combinatie d&k (oliebasis), geen problemen mee. Overigens druppels op waterbasis worden pas geadviseerd vanaf 4 maanden.