19 Reacties
4 jaar geleden
Wij zijn overgestapt naar andere vitamine druppels. Sinds dien lijken de krampen minder te zijn.
Wij gebruiken nu Orthica Dino D druppels.
4 jaar geleden
Mijne is nu 12 weken
En heel slecht ik weet het maar vanaf 6 weken al gestopt met d vitamine. Het leek wel of die gemarteld werd zo erg. Sinds dien veel buiten gelopen als de zon schijnt het zal niet alles vervangen maar als die zo'n pijn krijgt bespaar ik hem dat liever. Ook heb je speciale uv lampen mocht je hier mee willen stoppen.
4 jaar geleden
Wij zijn overgestapt naar andere vitamine druppels. Sinds dien lijken de kr ...
En daar zit die probiotica bij?
4 jaar geleden
Reactie op Dahlia22
Wij kregen het advies om geen vitamine d van davitamon te gebruiken. Gebrui ...
Oké en wat was de reden dat het niet van davitamon mocht zijn?
4 jaar geleden
Reactie op Nikita030
Mijne is nu 12 weken
En heel slecht ik weet het maar vanaf 6 weken al gest ...
Oke dus u hebt ook deze ervaring? En nu geeft u geen vitamine d meer met een verbetering van de krampjes
4 jaar geleden
Reactie op Hannekevanaarle
En daar zit die probiotica bij?
Nee, allebei apart.😆
4 jaar geleden
Hier hetzelfde, ons zoontje is nu 13 weken en we gebruiken ook geen vitamine d meer..
ik moet zeggen omdat het ons 2e kindje is dat ik de druppels al niet dagelijks gaf.. maar op de dagen dat ik ze had gegeven merkte ik dat die onrustiger was, toen een paar dagen echt vergeten, ik gaf hem weer druppels en hij was helemaal hysterisch overstuur.
Daarna gelijk helemaal gestopt, nu nergens last van en weer terug z'n heerlijke rustige vrolijke zelf.
Trouwens bij m'n dochtertje (nu 19 maanden) ook al snel gestopt met druppels omdat ze d'r ook wat ongemakkelijk van werd..
Gebruikte gewoon Kruidvat eigen merk druppels
4 jaar geleden
Ik gebruik orthica combinatie d&k (oliebasis), geen problemen mee. Overigens druppels op waterbasis worden pas geadviseerd vanaf 4 maanden.