13 Reacties

één jaar geleden

Ik heb Pink Stuff bij de Wibra gekocht en daar ben ik echt heel blij mee! De meeste vlekken gaan er uit. Heb bijna nog niet gehad dat het er niet uit gaat 😃

één jaar geleden

Voor bloed sowieso koud water. Voor de rest vlekken spray, pink stuff, dasty vlekken spray… en als dat niet werkt worden het gewoon kleren voor de speeltuin/opvang 😂😅

één jaar geleden

Ik laat de was vaak even weken in de biotex. En als dat niet werkt heb ik een ossengalzeepje waar ik de vlekken nog extra mee inzeep.

één jaar geleden

Ossengal zeep en een Citroën zeepje krijg je zelf auto olie mee uit je kleding

één jaar geleden

Reactie op Mommy321

Ossengal zeep en een Citroën zeepje krijg je zelf auto olie mee uit je kled ...
Voor olie kan je ook afwasmiddel gebruiken. Heb wel gemerkt dat de duurdere merken beter werken dan goedkope 😅🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Dankjewel voor de reacties!! Ik ga alles eens proberen en anders inderdaad oude kleren voor te spelen😂👌🏻

één jaar geleden

Ik zweer bij Dr. Beckmann vloeibare osselgalzeep te koop bij Albert Heijn 😁

één jaar geleden

Ik heb juist de ervaring dat ik alles met Vanish eruit krijg haha. Ik zweer bij dat spul. Laat het vaak een paar uur of nacht weken. Of gebruik de spray en laat dat een tijdje zitten.

één jaar geleden

Ik gebruik sinds de geboorte van mijn zoon al Shout. Werkt geweldig.

één jaar geleden

Inkt en verf eerst in melk en dan wassen

één jaar geleden

Bellenblaas eerst uitspoelen met koud water en dan pas wassen. Als dat spul in aanraking komt met wasmiddel krijg je grijze vlekken.

één jaar geleden

Ik gebruik voor alle vlekken ‘echte’ dreft. Werkt super. Dan in de (hand)was en daarna in de zon. Is het er bijna altijd uit 😃

één jaar geleden

Galzeep!!!!