12 Reacties

3 jaar geleden
Op moment van vliegen is hij 7 maanden
Ik heb 14 uur gevlogen toen mijn zoontje 4 maanden was en volgende week vlieg ik weer 14 uur terug. Dan is hij bijna 6 maanden. Op de heenweg had ik al twee stukken speelgoed (een speelgoed kubus die rammelt en een speelgoed boog omdat hij nog in het wiegje in het vliegtuig kan). Ik had van tevoren wel al gekeken of hij daar interesse in had. De week voor de vlucht heb ik hem dat speelgoed niet laten zien zodat het tijdens de vlucht nog "nieuw" en interessant was voor hem en dat was een succes.
Slapen in het wiegje van het vliegtuig was toen nog wel lastig, maar nu is hij een veel betere slaper dus hopelijk gaat het op de terugvlucht beter. In mijn geval was het vliegtuigpersoneel ook heel erg behulpzaam. Ik mocht bijvoorbeeld ook naar achter waar ze het eten klaar maken om even met hem rond te lopen (er is daar meer ruimte) en ze boden aan hem vast te houden als ik naar de wc wilde (ik vloog alleen met mijn zoontje). Dus als je iets nodig hebt zou ik niet twijfelen om het vliegtuigpersoneel erom te vragen! Als hij nog in zo'n wiegje past (er is een lengte/gewichts limiet) zou ik die gewoon aanvragen.
4,5 uur is echt niet zo lang. Het is wel fijn als hij even slaapt dan, maar tegen die tijd zal hij ook wel wat langer wakker kunnen blijven dan nu. Ook als hij niet slaapt is het geen ramp. Het komt allemaal wel goed! Zorg er iig voor dat je wat dingen hebt om hem te vermaken en dan is de tijd zo voorbij! You got this! 💪

3 jaar geleden
Wij hebben enkele weken geleden een reisje gehad naar Gran Canaria.Ons zoontje slaap normaal ook niet op de arm. Maar van het geluid van het vliegtuig werd hij rustig. Je kan ook wat rondwandelen met hem. Bij ons hielp dat om hem in slaap te laten vallen. Op de vlieger zelf was het vrij warm en je hebt best wel weinig plek. Wij konden geen bedje reserveren. Maar alles is heel goed verlopen bij ons. Wij hebben onze plooibuggy meegenomen. En een beschermhoes gekocht. Net voor het instappen staat er iemand te wachten waar je je buggy kan afgeven. Wel even dichtklappen. Succes en geniet van jullie reis.

3 jaar geleden
Hoi! Wij gaan dinsdag vliegen, onze dochter is dan 6,5mnd. Wij hebben deze gekocht, kan ze in liggen en slapen of als ze wat groter is kan ze er ook in zitten (voor de volgende vakantie). Super compact om mee te nemen… even opblazen en klaar.
Ik heb hoge verwachtingen hahaha!
https://www.bol.com/nl/nl/p/deryan-airtraveller-vliegtuigbedje-reiskussen-met-matras-compact-opgevouwen/9200000002585744/?bltgh=giqrJqIzH4-fPWEUJj9Kuw.2.5.ProductImage

3 jaar geleden
Reactie op Patricia_87
Hoi! Wij gaan dinsdag vliegen, onze dochter is dan 6,5mnd. Wij hebben deze ...
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met het vliegen en de air traveller.. denk dat ik er ook eentje ga aanschaffen

3 jaar geleden
Ik weet niet hoe het is met die air traveller, maar met de wiegjes van het vliegtuig zelf is het zo dat ze er niet in mogen als je je riem om moet. Dan moet je je kindje op schoot houden. Ik denk dat dat met de air traveller net zo is. Hopelijk hebben jullie weinig/geen turbulentie 🍀

3 jaar geleden
Wij hebben gevlogen met de airtraveller en zijn er erg tevreden over. Flesje met stijgen, 2.5 uur geslapen, flesje met landen. Een droomvlucht was het!

3 jaar geleden
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met het vliegen en de air traveller.. ...
Ik vind het nu al een groot succes! Fijne aankoop, onze baby heeft heerlijk liggen slapen (en eerst even liggen spelen!!). Als de landing ingezet wordt kan 1 het kindje vasthouden en de ander de airtraveler opruimen. Zo gedaan echt super makkelijk!

3 jaar geleden
Reactie op Patricia_87
Ik vind het nu al een groot succes! Fijne aankoop, onze baby heeft heerlijk ...

Relaxt! En slaapt jullie kindje sowieso makkelijk op de arm enzo? Ons zoontje namelijk echt niet, dus ben heel benieuwd..

3 jaar geleden
Relaxt! En slaapt jullie kindje sowieso makkelijk op de arm enzo? Ons zoont ...
Hmm wel redelijk ja. Zeker na een voeding. Al wordt ze de laatste tijd ook makkelijk/snel wakker als je haar overlegd in bed bijv.

3 jaar geleden
Reactie op Moens
Wij hebben enkele weken geleden een reisje gehad naar Gran Canaria.Ons zoon ...
Wat is een plooibuggy als ik vragen mag?