13 Reacties

2 jaar geleden

Handen zijn wat lastiger als ze klein zijn, dan maken ze weer vuistjes. Maar voetjes doe ik altijd eerst zittend met een kwastje verven, dan staan en m鈥檔 hand om het enkeltje om extra te verstevigen als het voetje op een canvas/papiertje staat

2 jaar geleden

Reactie op Marlot87

Handen zijn wat lastiger als ze klein zijn, dan maken ze weer vuistjes. Maa ...
Ik denk dat ik misschien ook gewoon veel te veel verf heb gebruikt waardoor het een gesmeer werd 馃槅.

2 jaar geleden

Reactie op EevW21

Ik denk dat ik misschien ook gewoon veel te veel verf heb gebruikt waardoor ...
Haha dat kan zeker! Ik maak veel voet afdrukjes op m鈥檔 werk (kinderdagverblijf) en soms ben ik ook ietwat te enthousiast met de hoeveelheid verf 馃槀

2 jaar geleden

Voet lukte gelijk maar hand heb 100000 keer geprobeerd

2 jaar geleden

Misschien ook leuk om op het kopieerapparaat te doen?

2 jaar geleden

Hier gister samen met mijn vriend gedaan omdat als ik het alleen zou doen het ook een smeer boel zou worden. Heb haar op t aankleed kussen gelegd. Mijn vriend hield haar voetjes of handje vast ik verven. Dan canvas er bij pakken voorzichtig op het canvas drukken. Moet zeggen dat je met de handjes een beetje geluk moet hebben. Sowieso doen wanneer ze net gevoed zijn want dan zit er minder spanning op de handjes. Maar ja ze blijven bewegelijk natuurlijk. Wij hebben 3x t zelfde gemaakt. Voor de oma's 3x net anders geworden natuurlijk. Zie hier het resultaat Het kiezen voor wie welke gaat zijn was voor mij de grootste uitdaging 馃き

2 jaar geleden

Lipstick! Gaat veel makkelijker en een mooier resultaat 馃憤馃徑

2 jaar geleden

Gemaakt door in de wipstoel te zetten op tafel en met een kwast het voetje te verven. Ik wachtte tot hij zijn tenen omhoog deed en deed dan zijn voetje op het papier. Duwde de teentjes naar beneden en dit was het resultaat馃槉 handjes is nog wel echt onmogelijk

2 jaar geleden

Ik zag gisteren op Instagram de tip! Heb het direct zelf uitgetest en het werkt perfect! Doe verf op een plastic hoesje. Dat hoesje leg je op het papier waar het handje moet komen. Handje in de verf op het hoesje leggen. Nu kun je de vingertjes goed neerleggen. En dan even aandrukken en tegelijkertijd het hoesje onder het handje vandaan trekken. Het handje komt dan perfect op papier! 馃榿馃榿

2 jaar geleden

Handjes doen als ze (al een beetje dieper) slapen, dan zijn ze helemaal ontspannen. Dan gaat het makkelijk.

2 jaar geleden

Genoeg goeie tips weer bedankt! Gaan we het binnenkort nog maar eens proberen haha.

2 jaar geleden

Hier hebben ze dat op het kdv gedaan geen succes handen waren onherkenbaar. Voetjes had hij een goeie en de andere was op een of andere vreemde manier heel lang 馃槀

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op MiekeHop

Handjes doen als ze (al een beetje dieper) slapen, dan zijn ze helemaal ont ...
Zo heb ik het ook gedaan. Gevoed en goed diep in slaap gevallen...