5 Reacties

4 jaar geleden

Bij mij is nooit officieel endometriose vast gesteld. Huisarts vermoede het wel. Mijn zusje heeft het sowieso. Ik liep ook altijd krom van de pijn of lag minimaal een dag in bed. Maar dan de bevalling is met ongesteld zijn inderdaad de pijn weg. Wist ook niet wat me overkwam. Mijn moeder had het al gezegd die had dat namelijk ook. Maar ik kon het me haast niet voorstellen. Nu alweer 3 keer ongesteld geweest en tot nu toe geen pijn gehad. Kan er wel aan wennen 馃槈

4 jaar geleden

Ik heb een diagnose! Moet nog een grote operatie hebben om het weg te halen, maar er kwam een zwangerschap tussendoor met een keizersnede dus voorlopig even geen operaties meer. Slik de pil daarom door. Maar de 1e keer ongesteld en de 2e keer ook was heftig. Zo veel bloed en pijn 馃檲 dus geniet ervan haha

4 jaar geleden

Ik kreeg ook te horen dat zwanger zijn het beste is voor endometriose. Nog geen menstruatie, dus daar kan ik nog niet over mee praten. Ik ben ook wel benieuwd of de vruchtbaarheid erdoor be茂nvloed wordt

4 jaar geleden

Reactie op Kimmetje1990

Bij mij is nooit officieel endometriose vast gesteld. Huisarts vermoede het ...
Goed nieuws dus, ik bereidde me al voor. Elke morgen denk ik, en nu gaat de pijn komen, veel erger dan voorheen. Naar dus niet, wil bijna huilen van vreugde馃槉

4 jaar geleden

Reactie op Handpickedfromheaven

Goed nieuws dus, ik bereidde me al voor. Elke morgen denk ik, en nu gaat de ...
Herkenbaar. Ik dacht ook elke dag nu komt het. Zolang het niet zo is extra van genieten