5 Reacties

4 jaar geleden

Raad eens hoeveel ik van je hou, Pip en ei

4 jaar geleden

Hier wordt op het moment voorgelezen: - Jip&Janneke - het dubbeldikke voorleesboek van Dikkie dik Verder hebben we: - Grote beer kleine beer (van mijzelf van toen ik kind was) - Floddertje - er zit een Alien in je boek (voor wat ouder)

4 jaar geleden

Hier: - boekje met dierengeluiden - Nijntje - trekpopje konijn (is een hit hier) - dag kikker.. dag baby.. - dikkie dik babyboekje - Nijntje babyboekje Die laatste 2 zijn zacht en vindt hij erg leuk om te voelen. Nijntje knispert ook.

4 jaar geleden

De boekjes van Nijntje! Die zijn bij zowel mama als zoontje favoriet ;). En verder - over een kleine mol - raad eens hoeveel ik van je hou - waar is Dribbel - pluk van de petteflet - gepersonaliseerd boekje Woezel en Pip spelen met…. (Naam van je kindje)

4 jaar geleden

Wat interactiever: - Paco en het orkest (volgens mij is er een hele serie van Paco met allerlei soorten muziek) Mooie verhalen en plaatjes: - Maar eerst ving ik een monster - Gewoon zoals je bent - Wolfje wil naar huis - Max en de maximonsters - De kleine reus (van mezelf als kind) - Dikkie Dik (ook nog van mezelf)