25 Reacties

4 jaar geleden

Wauw wat heftig voor je.. Als ik dit zo lees vind ik echt dat jij beter verdient. Hij kan er niks aan doen dat hij twijfels heeft maar hij houdt jou aan het lijntje en is dingen aan het onderzoeken met een andere vrouw terwijl jullie nog in een relatie zitten? Ik vind dat heel respectloos. Ik snap heel goed dat het moeilijk is omdat je in verwachting bent van jullie kindje. Maar denk asjeblieft aan jezelf en je eigen geluk ook op lange termijn. Als jullie er voor kiezen dat jullie verdergaan zou ik heel duidelijk zijn dat je contact met die andere vrouw niet accepteert. Want vriendschap met lust is absoluut geen vriendschap die je hoort te hebben als je in een relatie zit.

4 jaar geleden

Ach... Meisje... Waar moet ik beginnen... Mijn hart doet zeer voor jou. Ik weet hoe het voelt... Zeker in een zwangerschap. Je bent al zo kwetsbaar nu en een man die zo met je omgaat... Ik kan weinig zeggen waar je wat aan hebt qua gevoel. Weet dat je niet de enige bent wie in zo'n situatie heeft gezeten. Weet ook dat je veeeeel meer waard bent dan dat! Want hij loopt bij deze weg van zijn verantwoordelijkheden en het klinkt vooral als de lust bij iemand anders zoeken. Ik kan je alleen zeggen wat mij heeft geholpen... En dat is er met meerdere mensen wie dichtbij mij staan erover praten. Praten, praten, praten. Want zij hebben mij laten inzien dat ik dit niet hoefde te accepteren. Zij hebben mij geholpen en kracht gegeven om dingen te veranderen in mijn leven. Wees duidelijk in want je aankunt en dat je emmer overloopt. Wees open. Ik hoop echt dat je een achterban kunt creëeren om een veilige haven te maken voor jou zelf en jouw kindje. Ook al zou je hem later een kans geven... Het geeft je zeker een deuk in je zelfvertrouwen. Zorg dan ook dat je voor jezelf kiest. Jij laat hem en de baby zien dat je zo niet met iemand omgaat. Bijt maar van je af. Mocht je geen achterban hebben... Vraag steun bij je verloskundige (je hoeft niet in detail te treden). Zij kunnen je verwijzen naar een pop poli (ondersteuning voor zwangeren) en dan kun je je verhaal kwijt in vertrouwen. Een wijkteam van de gemeente kan je ook op weg helpen als je het even niet overziet. Dat heeft mij geholpen. Succes lieverd. Denk aan jezelf. 💞

4 jaar geleden

Wat een rottige situatie, is al naar als er geen zwangerschap bij komt kijken en laat staan nu. Hopelijk komen jullie er samen uit wat voor jullie beiden werkt. Of het nu wel of niet een relatie blijft hij is toch de vader van jullie kindje.. wil hij wel betrokken blijven daarbij of heb je het idee dat hij helemaal niks ervan wil weten? Ik snap dat je geen bijna 7 jaar relatie zomaar weg wil doen.. maar toch kies hierin voor jezelf en je kindje! Sterkte!!

4 jaar geleden

En weet: ook al voelt het niet zo... Uiteindelijk komt het goed. Echt. De zon gaat weer schijnen en je hebt straks een klein mensje wie onvoorwaardelijk van je zal houden. Dat geeft heel veel kracht als het tegenzit. Dat zul je straks zien. 💞

4 jaar geleden

Reactie op Doornroses

Wat een rottige situatie, is al naar als er geen zwangerschap bij komt kijk ...
Zeker een rot situatie.. hij geeft aan wel alles voor de kleine te willen doen en een echte papa te willen zijn. De kleine zal niks te kort komen. En dat geloof ik ook wel als ik zie hoe gek die op kinderen is.

4 jaar geleden

Reactie op jwxx

Wauw wat heftig voor je.. Als ik dit zo lees vind ik echt dat jij beter ver ...
Dankjewel voor je advies. Het zet mij zeker aan het denken. Het afwachten op een antwoord in onzekerheid geeft me heel veel spanning en stres.

4 jaar geleden

Reactie op Kclvdklaauw

Ach... Meisje... Waar moet ik beginnen... Mijn hart doet zeer voor jou. Ik ...
Dankjewel voor je meelevende reactie. Hartverwarmend om te lezen. Het heeft me zeker aan het denken gezet. Ik voel me ondanks alle spanning en stress een ienie minie zekerder. 🥰

4 jaar geleden

Hey hoe gaat het nu met je ? Hoe is het afgelopen ?

4 jaar geleden

Reactie op Cassandra26-11

Hey hoe gaat het nu met je ? Hoe is het afgelopen ?
Hee, helaas heeft hij afgelopen zondag besloten om onze relatie te beëindigen. Ik heb hem 4 weken de tijd gegeven om er over na te denken wat hij wilt en dit is eruit gekomen. Ik ben gebroken en kapot maar ik hou me sterk voor het kleine wondertje dat in me buik groeit, beweegt en me nu al zoveel liefde geeft.

4 jaar geleden

Aawh🥺🥺. Alles voor je wondertje! Gaat die wel een vader rol opzich nemen?

4 jaar geleden

Reactie op milapet

Hee, helaas heeft hij afgelopen zondag besloten om onze relatie te beëindig ...
Wat een vreselijke kut streek van hem sorry voor me taal moest er even uit. Het zal wel moeilijk zijn voor je ik hoop dat je veel steun zult krijgen van de mensen om je heen. De kans is groot dat hij er wel op uit gekeken raakt als de spanning er van af is. Dan pas weet hij wat hij heeft laten gaan. Echt heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en alle geluk natuurlijk. Niemand verdient het om zo iets mee te maken zeker niet als je zwanger bent.

4 jaar geleden

Reactie op Baby👶

Aawh🥺🥺. Alles voor je wondertje! Gaat die wel een vader rol opzich nemen? ...
Hij zegt dat hij zijn verantwoordelijkheid gaat nemen en dat het kindje altijd op nummer 1 gaat komt. Maar dat moet ik eerst zien.

4 jaar geleden

Reactie op milapet

Hee, helaas heeft hij afgelopen zondag besloten om onze relatie te beëindig ...
Het spijt me enorm voor je dat hij hier voor gekozen heeft. Dit was natuurlijk niet de toekomst die je voor ogen had toen jullie probeerden samen een kindje te krijgen. Ik ben wel blij dat de kogel nu door de kerk is en jij weet waar je aan toe bent. Je komt op me over als een sterke en stabiele vrouw en met de nodige hulp uit je omgeving ga je niet alleen het "wel redden", maar denk ik dat je er uiteindelijk beter uitkomt dan als je met hem samen was gebleven. Je verdient namelijk echt beter dan zo behandeld te worden!

4 jaar geleden

Reactie op Minimeme

Het spijt me enorm voor je dat hij hier voor gekozen heeft. Dit was natuurl ...
Dat vind ik ook!!!

4 jaar geleden

Heftig verhaal zeg. Ik wens je veel sterkte!

4 jaar geleden

Wat heftig! Eerst vond hij het oke en nu heeft hij twijfels.. dit is niet leuk een vriendin had hetzelfde meegemaakt ze was net bevallen 4dagen later is die vriend vertrokken… dochter van haar is nu 2.5 jaar en ze missen helemaal niks papa hoeven ze niet en hij zoek haar ook niet op.. het is niet leuk allemaal sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op milapet

Hij zegt dat hij zijn verantwoordelijkheid gaat nemen en dat het kindje alt ...
Heel veel sterkte! Ik maak het zelfde mee .

4 jaar geleden

Reactie op Baby👶

Heel veel sterkte! Ik maak het zelfde mee .
Voor jou dan ook heel veel sterkte BABY

4 jaar geleden

Wat enorm heftig zeg. Lastige situatie nu je zwanger bent. Ondanks dat vind ik ook dat JIJ aan jezelf moet denken. In jou verhaal lees ik alleen maar terug dat je vriend tijd nodig heeft en moet denken en dingen wil ontdekken, maar wat wil jij eigenlijk zelf? Ondanks dat hij de vader van je kind is, kun jij leven met het feit dat hij niet trouw aan jou is en niet 100% voor jou en de kleine kan gaan? Kun je hem dit ooit vergeven mocht hij beslissen verder met je te willen? Ben jij niet meer waard dan dat? Juist nu zou je je gesteund en geliefd moeten voelen. Al met al, ik leef met je mee. Ik hoop van harte dat voor jou en de kleine een fijn toekomst samen in veel liefde ❤.

4 jaar geleden

Trek je terug en je plan. Focus op je baby en jezelf. Laat hem met rust. Dat is het enige wat juist is voor jou! Geen spanningen, voor nu. Als hij het nu niet meer weet is dat jammer voor hem. Jij hebt een kind in je buik en je bent moeder aan t worden. Geef jezelf die ruimte en bouw je leventje veder op. Dat geeft je zelfvertrouwen en zekerheid. Deze situatie is heel slecht voor je eigenwaarde.. en die heb je nu zo keihard nodig. Je weet het zelf denk ook heel goed.. maar je wilt zo graag en het is zo jammer. Snappen we denk ik allemaal. Maar knopen doorhakken en veranderingen brengen perspectieven.. en dat is wat je uiteindelijk nu zo graag wilt. Maak een duidelijke keuze en ga daarvoor. Laat je niet van je pad af sturen. En dan zie je dat het allemaal uiteindelijk goed komt. X