11 Reacties

één jaar geleden

Gaat weer over 😅 Keer iets later naar bed kan helpen

één jaar geleden

Reactie op Yannick23

Gaat weer over 😅 Keer iets later naar bed kan helpen
Hier is het dan nog steeds vroeger wakker. Later naar bed zorgt er helaas niet voor dat ze net weer iets langer slaapt.

één jaar geleden

Hier vanochtend ineens ook 06:00. Normaal rond 07:30/07:45. Ze werd ook met een flinke huil wakker en riep Amy is wakker! Klaarwakker dus... Lag gisteren gewoon normale tijd voor haar (19;30) in bed..🤷‍♀️

één jaar geleden

Weet niet hoeveel je kleine slaapt in de middag? Het hielp hier om overdag van 2 uur naar 1.5 uur dutje te gaan. Kan meerdere oorzaken hebben, 2 jaar slaapregressie, te weinig slaap, te veel slaap, te koud, te warm etc.

één jaar geleden

Ja hier helaas ook ineens vroeg in de ochtenden wakker. Met een flinke huil😅 maar ook vaker huilen in de nachten

één jaar geleden

Niet koud? Die van mij had ook een periode dat hij ineens eerder wakker was. Hij had het gewoon koud.

één jaar geleden

Reactie op Tutje

Weet niet hoeveel je kleine slaapt in de middag? Het hielp hier om overdag ...
Meestal 1,5 uur. Af en toe 2-2,5 uur. Maar ook dan is ze s avonds zelfde tijd moe en gaat zelfde tijd naar bed.

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Niet koud? Die van mij had ook een periode dat hij ineens eerder wakker was ...
Nee, koud heeft ze het zeker niet. Dat was op vakantie wel🤭 eenmaal erachter sliep ze daar ook weer net wat langer

één jaar geleden

Het is gewoon echt even zoeken wat kan werken. Hopelijk lost het zichzelf weer op en slaapt ze uiteindelijk net weer wat langer. Ze is verder vaak de hele dag gewoon heel vrolijk. Heb ook niet het idee dat ze heel erg moe verder is en niet meer kan. Dus voorlopig zelf er maar vanuit gaan dat ze vroeg wakker is en mijn eigen slaapritme er op aan passen

10 maanden geleden

Hier ook al een aantal weken ! Soms sliep ze weleens tot half 8, 8uur. Nou nu is het altijd voor 7uur haha. Ik hoop op weet wat langer slapen als ze smiddags geen dutje meer doet. Ze slaapt overdag nog zo'n 2uur. En slaapt ook gewoon om 19u makkelijk in, dus ik laat dr gewoon lekker slapen overdag 🥰

10 maanden geleden

Hier is het ook telkens 5u ipv 6u30