6 Reacties

één jaar geleden

Hier ook.... en slaat ook slaapjes over. Effe kijken hoe dit aan te vliegen, dus ik volg ..

één jaar geleden

Same hier helaas. Als hij zo vroeg wakker is probeer ik echt 2 slaapjes om inderdaad oververmoeidheid te voorkomen, maar het is een beetje drama momenteel🥴

één jaar geleden

Hier zir ze ook tussen 2 slaapjes in en wordt nu om 6.00/6.30 soms wakker maar laten haar wel ligfen soms valt ze nog ib slaap en anders idd 2 slaapjes ipv 1 ze zit er echt tussenin redt niet standaard 1 slaapje

één jaar geleden

Hi, hier ook tijdens de overgang naar 1 dutje vroege ochtenden en wakkere periodes snachts. Indien hij heel vroeg wakker werd liet ik hem een powernap doen rond 9:30 van maximaal 20 minuten. Is vanzelf overgegaan en best snel gewend aan 1 dutje

één jaar geleden

Ja ik merk dat ik het echt lastig vind, want hij gaat in de ochtend graag terug naar bed en kan zo 1,5-2u liggen als we hem niet wakker maken, maar dan is de middag wel heel lang😅 Halen we hem er op tijd uit dan zitten we weer met wel/niet een 2e slaapje of tot laat slapen, waardoor die niet moe is rond 19u.. Vandaag gelukkig de klok een uur vooruit en dus weer even een nieuw ritme en 1 slaapje proberen