5 Reacties

7 maanden geleden

Bij mijn zoontje waren we er totaal niet mee bezig en had ik de dag voor mijn nod ineens dat ik dacht hm ik moet even testen die bleek positief. Afgelopen augustus zijn we gaan proberen voor een 2e kindje en een paar dagen na me eisprong wist ik meteen dat ik zwanger was dus toen ik de positieve test had kwam dat ook niet als verassing maar ik had ook meteen dat ik dacht laten we eerst de echo maar afwachten want volgensmij zit er iets niet goed en dat bleek ook zo te zijn want met 6.4 werd dat helaas een miskraam. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan en heel veel succes met de lange 9 maanden馃檴

6 maanden geleden

Ik ben al even zwanger van de tweede (bijna 37 weken) maar had ook helemaal niet de behoefte om te testen ik wist het al wel. Sowieso deed mn kat weer heel aanhankelijk ineens haha. En had ineens toen ik me omdraaide in bed bandenpijn wat ik erg herkende van de eerste zwangerschap. Paar dagen erna ging ik sushi eten dus wilde het toch wel zeker weten en inderdaad gelijk positieve test.

6 maanden geleden

2 weken zwangerschap is officieel nog niet zwanger toch, dan is toch je eisprong? Ik wist het rond de 4 weken denk ik, zegmaar 2 weken na de eisprong ongeveer

6 maanden geleden

Reactie op kipnugget

2 weken zwangerschap is officieel nog niet zwanger toch, dan is toch je eis ...
Dat ligt aan wanneer je eisprong is en hoelang het duurt.

6 maanden geleden

Reactie op xMamavanMila

Dat ligt aan wanneer je eisprong is en hoelang het duurt.
Oops ik bedoel natuurlijk hoelang iemands cyclus is. Die van mijn is korter dan gemiddeld en dus is mijn eisprong eerder (op dag 10) waardoor ik dus echt wel 2 weken zwanger was (wat CB ook aangaf) toen ik dit postte. Nou moet je officieel rekenen vanaf de eerste dag van je menstruatie, dan ben ik 3+1 weken zwanger.