4 Reacties
茅茅n jaar geleden
Dit kan ook slaapregressie 18 maanden wezen of slaapt te veel overdag? Wij hadden ook een paar weken dat die tussen 5 en 6 uur wakker was. Maar sinds vorige week slaapt die weer tot 7 uur. Overdag slaapt die hier max 2 uur en een kwartier en wakkertijd 4.5 uur. Denk dat de slaapwekker iets te vroeg is. 馃檲
茅茅n jaar geleden
Reactie op Tutje
Dit kan ook slaapregressie 18 maanden wezen of slaapt te veel overdag? Wij ...
Het zou inderdaad ook slaapregressie kunnen zijn, maar ik moet wel zeggen dat hij hiervoor ook regelmatig al v贸贸r 06.00 wakker was. Ik hoopte dat ie langer ging slapen toen we overgingen naar 1 slaapje, dat was in feb/maart geloof ik. Helaas niet dus.. Hij slaapt overdag rond de 2 uur, dus dat lijkt me ook niet te veel..
Maar ik hoop ook slaapregressie want dat zou betekenen dat het vanzef weer beter wordt 馃槣
茅茅n jaar geleden
Reactie op Lelo88
Het zou inderdaad ook slaapregressie kunnen zijn, maar ik moet wel zeggen d ...
Ja het blijft gewoon allemaal gokken en uitproberen vind ik 馃槄 ik ging toen me kleine zo vroeg wakker werd ging ik ook gewoon om 20:30 naar bed. Haha zo kon ik het nog een beetje volhouden. 馃槄 succes!
茅茅n jaar geleden
Hoi mijn dochter heeft een slaaptrainer toen ze ruim 2 was. Op deze leeftijd heeft dat nog geen zin.