31 Reacties
4 jaar geleden
Ik lees mee! Bij ons meisje van 3 maanden is dit ook sinds enkele dagen populair tijdsverdrijf. Wij dachten misschien het ontdekken van haar handen?
4 jaar geleden
Reactie op elifsevgi1984
Waarschijnlijk doorkomen van tandjes 🤗
Is dat niet wat vroeg?
4 jaar geleden
Reactie op Zeneb
Krijg even het gevoel dat ze haar vuisten echt wilt opeten🙈 ze maakt haar ...
Bij ons probeert ze soms zelfs twee vuisten tegelijkertijd in de mond te doen. En als dat niet lukt wordt ze toch boos 😂
4 jaar geleden
Bij ons meisje is dit sinds ze 3 maanden oud is. Ze is over 1 week 4 maanden oud. Zie een wit puntje in haar mond en heeft fel rode wangen dus wij denken aan tandjes
4 jaar geleden
Bij mij ook zoon doet het al 2 weken en is 3,5 maand. Vanaf nu zullen ze alles in hun mond doen om te ontdekken.
4 jaar geleden
Reactie op Elisa & Ewoud
Is dat niet wat vroeg?
Mijn dochtertje was gisteren exact 3 maanden en ze doet dit ook, we waren bij het consultatiebureau en ik vroeg het ook, de arts vertelde dit. Ik vind het ook super vroeg maar we zullen het zien.
😄
4 jaar geleden
Is Inderdaad het ontdekken van de handjes. Onze dochter kan ook heel gefacineerd kijken naar dr eigen handjes sinds kort 😊
4 jaar geleden
Cb zei mij Van de week dat het een voorbereiding is op vast voedsel willen krijgen. Het is een natuurlijk proces die elk kind door maakt. Onze kleine man is nu 14 weekjes en doet dat de afgelopen 2 weken ook heel erg. Gevraagd met de 3maanden check en ze zei dat het juist een goed teken is. En mocht eigenlijk al soms een hapje gaan laten proeven. Maar onze vent heeft misschien koemelkallergie dus gaan eerst nu dat uit zoeken voordat we iets anders gaan geven. Hopelijk heb je hier wat aan ♡
4 jaar geleden
Reactie op ShindyO
Haha bij ons ook! Mannetje is bijna 15 weken
Die van ons ook 15 weken oud
4 jaar geleden
Reactie op 2305Nicole1986
Cb zei mij Van de week dat het een voorbereiding is op vast voedsel willen ...
Klinkt ook wel logisch, CB heeft mij indd vertelt dat ik best al mag laten proeven... Vond ik wat vroeg, maar gezien hij de hele dag vuisten en knuffels 'opeet' kunnen we best proberen..