13 Reacties
één jaar geleden
Hier gaat ie staan springen en jengelen in z'n bed 1 seconde nadat ie wakker is. Dus dan is er weinig keus 😂 Rustig ff spelen is er niet bij. Maar als ie dat ooit wel zou doen dan zou ik hem zeker nog even laten liggen totdat ie er klaar mee is.
één jaar geleden
Ligt eraan hoe laat het is.
Soms slaapt ze heeeel erg uit en dan halen we haar wel meteen eruit als ze wakker wordt, zodat het ritme er toch een beetje in blijft. Als ze (te) vroeg is, dan laten we haar lekker rommelen in bed tot wij het wel tijd vinden of ze begint te piepen of echt wakkerwakker wordt (kletsen en gillend spelen rechtop in bed).
Doordeweeks doen we hetzelfde
We hoeven er nooit supervroeg uit doordat er altijd wel iemand thuis is of ze naar de opvang om de hoek moet. Voor de opvang moeten we haar soms wakker maken, zodat we haar ‘op tijd’ kunnen brengen (rond 9 uur uiterlijk hebben ze het liefst dat je er bent)
één jaar geleden
Reactie op Hepziba
Zodra de mijne wakker is, gaat de keel open. In bed blijven is voor hem gee ...
Echt hè.. Het is één oog open en het luchtalarm gaat af 😬 Niks boekje of ff babbelen.. gelijk BAM hier ben ik weer, kom me halen, NU! 🤣
één jaar geleden
Mijn zoontje kan *gelukkig* rustig in bed wakker worden. Even kletsen en geluid maken, soms schreeuwt hij een keertje hard en dan gaat hij weer kletsen. En van zn harde schreeuwtje word ik dan wakker en dan kan ik hem nog rustig 30/45 minuten laten liggen, zodat ik ook rustig wakker kan worden🙈