Hoooi!
M'n man en ik maken altijd grapjes dat we het chagrijnigste kind van de wereld hebben gebaard. Er kan bijna geen lachje vanaf. Af en toe op haar aankleedkussen lijkt ze te lachen (of poepen, dat kan ook haha)!
Maar vanaf wanneer gaan de meeste baby's een beetje lachen? Dan weet ik waar ik naar uit kan kijken haha!
Hier ook sinds ongeveer 5 weken duidelijke lachjes. Hij vindt het geweldig als we gek met hem doen. Maar net na zijn melk of een volle pamper kan hij dat ook hebben hoor. 🙈
Mijn 1ste kindjes met exact 6 weken nu tikken we bijna de 8 weken aan en nog steeds geen lachje als ik internet moet geloven is dit "raar" maar ik probeer het de tijd te geven
Met 5 weken hier.
Als hij wakker is en ik ga met hem kletsen (hoge geluidjes maken, oehs en aahs), dan moet hij lachen.
Nu 6,5 wk oud en oeht en aaht hij soms terug!
Mijn zoon is 6 weken en 3 dagen. Helaas ook nog geen gerichte lach gehad. Wel stuiptrekkingen en bij het in slaap vallen na een voeding. Maar deze tel ik niet mee..
Die van ons maakte na twee dagen al een glimlach onwillekeurig. Denk met 5 weken dat het iets gerichter naar ons gezicht werd. Met 6 weken zie ik hem nu echt volgen met zijn hoofd en dan lachen.
Hij is snel denk ik.
Zal vanzelf wel komen neem ik aan.
Mijn zoontje gaf met 4 weken een eerste voorzichtige glimlach en is de afgelopen weken gerichter gaan lachen. Hij reageert op geluidjes die ik maak en lijkt ons al echt te herkennen. En hij kraait soms al! Maar ik verwacht over 2 weken (dan is hij 8 weken) dat t veel meer is.
Hahah hier ook een heel chagerijnig mannetje. Bijna 8 weken en heel af en toe zie je een mini lachje maar nog geen gericht mooie lach. Maar maakt wel heel goed contact door je goed aan te kijken en te volgens als je tegen hem praat
Mijn dochter is nu 8 weken, ze lacht maar soms, maar huilt daarentegen ook heel weinig. Lekker vlak 😁. Nee het is een hele lieve en tevreden baby, en ze laat veel gezichten zien, maar vooral een frons op z'n tijd en af en toe een gil als ze het er niet mee eens is