13 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga helemaal niet over. Vanaf een jaar mogen ze ook gewone zuivel dus gewone melk. Dat ga ik dan geven in plaats van groeimelk

3 jaar geleden

Reactie op KellySchakel

Ik ga helemaal niet over. Vanaf een jaar mogen ze ook gewone zuivel dus gew ...
Idd, dit. Geef der nu al soms wat slokjes (om te oefenen, niet als hoofdvoeding/drinken)

3 jaar geleden

Wij zijn ook nooit overgegaan, bij de oudste niet en de jongste nu 10m gaan we vanaf zn verjaardag over op gewone melk. Hij eet overdag goed en alles mee.

3 jaar geleden

Welke melk gaan jullie dan geven?

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem221121

Halfvolle of volle melk gewoon

3 jaar geleden

Reactie op Anoniem221121

Jup hier ook halfvolle melk.

3 jaar geleden

Groeimelk is een grote marketing truuk! Zit ook suiker aan toegevoegd zodat de kindjes straks niet anders meer willen en je onnodig suiker geeft! Gewone melk is in de meeste gevallen prima gaat dat er niet goed in of eten ze nog niet zo goed zou ik eerder bij poeder blijven

3 jaar geleden

Kijk de uitzending van keuringsdienst van waarden over flesvoeding (op npo.nl) Weet niet of je dat in Belgi毛 kan zien, maar daar leggen ze uit dat het idd allemaal marketing is om zelfs na 6 maand over te stappen op opvolgmelk Allemaal 1 pot nat.. en idd in de versie voor vanaf een jaar (en ouder) is suiker toegevoegd.. en niet nodig, omdat je gewone melk/zuivel kan geven dan

3 jaar geleden

Ik ben ook van plan om vanaf 1 jaar over te gaan op halfvolle melk. Ben wel benieuwd, geven jullie dat dan nog in een fles? Mijn zoontje drinkt nu wel water uit een rietjes beker maar kan nog niet zelf uit een beker drinken

3 jaar geleden

Ik denk dat ik helemaal niet over ga door de suiker die er in zit. Misschien blijf ik als hij dan nog graag flesjes wilt, de poedermelk gebruiken die we nu gebruiken en anders gewone halfvolle melk.

3 jaar geleden

Reactie op Gietertje

Kijk de uitzending van keuringsdienst van waarden over flesvoeding (op npo. ...
Precies dit. Het is een marketing truc om kindjes te laten wennen aan zoete drankjes zodat ze later ook andere zoete dranken van dezelfde merken zullen drinken. Chocomelk, frisdrank... Ik drink zelf ook graag melk dus hij krijgt dan hetzelfde als wat ik drink. Gewoon lekker volle melk 馃 Of water of thee! 馃槉

3 jaar geleden

Reactie op SE1997

Ik ben ook van plan om vanaf 1 jaar over te gaan op halfvolle melk. Ben wel ...
Bij mijn kids deed ik dat wel het cb heeft het liever niet naja mijn cb wou al vanaf 11 mnd dat ze uit een beker drinkte馃檲 het is nog een heerlijk relaxed momentje saampjes voor het slapen en als je straks maar 1 flesje geeft zal het allemaal wel meevallen met die mondmotoriek denk dat een speen minder goed is en daar zitten sommige kindjes ook nog best lang aan!

3 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Bij mijn kids deed ik dat wel het cb heeft het liever niet naja mijn cb wou ...
Ja zal vast niet super veel kwaad kunnen. Speentje heeft hij al niet meer dus zie dat maar gewoon als compensatie 馃ぃ