12 Reacties

7 maanden geleden

19 de gok ik dat ik ongesteld moet worden

7 maanden geleden

Pff, dat verschilt in aanmaak hormonen! Ik zou na de 19e gaan testen. Ik geloof dat het dan ook het meest betrouwbaar is, op de dag dat jouw menstruatie moet beginnen dan moet je echt wel iets kunnen zien. Plus een beter test kopen die wat gevoeliger is. Ik werd onverwachts zwanger, meedere testen gedaan. allemaal negatief! Toen ik een glaasje drank pakte in het weekend, viel ik al in slaap op de bank. Mijn gevoel zei al dit klopt niet en wat is er aan de hand. Ik heb dus een duurdere test gekocht en ja, ik was zwanger! Ik was toen al ongeveer 3 a 4 weken zwanger, duurdere test was voor mij betrouwbaar. Dus nog even geduld en wachten!

7 maanden geleden

Reactie op SH1986

Pff, dat verschilt in aanmaak hormonen! Ik zou na de 19e gaan testen. Ik ge ...
Hmm okee, dus na morgen testen… vandaag ook gedaan maar nog negatief en die was van de kruitvat…. Ben benieuwd. Maar je had dus een negatieve test en toen een positieve met een duurdere, testte je dan dezelfde dag of een dag later?

7 maanden geleden

Hmm okee, dus na morgen testen… vandaag ook gedaan maar nog negatief en die ...
Volgens mij, was mijn eerste test in begin januari! tweede test eind januari! Ik ben heel onregelmatig ongesteld, soms ben ik maanden niet ongesteld en soms gewoon maanden lang door de pil heen. Dus het was voor mij sowieso lastig te bepalen wanneer ik moest testen. Ik heb gewacht op de datum waarop ik eigenlijk ongesteld moest worden. Die van de kruidvat zijn ook wel goed. Ik denk dat het nu sowieso wel een uitslag hoort te geven. Maar wacht even af totdat je ongesteldheid uitblijft. Dan weet je het zeker!

7 maanden geleden

Reactie op SH1986

Volgens mij, was mijn eerste test in begin januari! tweede test eind januar ...
Nouja mijn ongesteldheid was voor de pil aan een poos 28 dagen. En toen vaak 31/32 dagen Na het stoppen van de pil heb ik weer een normale menstruatie gehad. Maar ik weet dus niet of mijn cyclus 100% hetzelfde is als die 31/32 dagen. Maar ik denk het wel maar eigenlijk heb ik daar ook niks aan, aan denken 😂….

7 maanden geleden

Reactie op SH1986

Volgens mij, was mijn eerste test in begin januari! tweede test eind januar ...
Heb je in die maand tijd geen symptomen gehad??

7 maanden geleden

Ik ga gewoon afwachten maar merk dat ik gewoon hartstikke nieuwsgierig ben

6 maanden geleden

Ik ga gewoon afwachten maar merk dat ik gewoon hartstikke nieuwsgierig ben
en heb je goed nieuws?

6 maanden geleden

Reactie op SH1986

en heb je goed nieuws?
Hii Neee haha!! Volgende week weer testen! Had je bericht niet gezien

6 maanden geleden

Reactie op SH1986

en heb je goed nieuws?
Dat werd dus toch al vandaag, zag een heeel licht Tuur streepje :)

6 maanden geleden

Dat werd dus toch al vandaag, zag een heeel licht Tuur streepje :)
Nou dat is goed nieuws! Gefeliciteerd.