7 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook eczeem (gehad) en wij gebruiken Robijn, met geurparrels van Lenor. Hij kan er tegen. In het begin ook veel gewassen met Neutral, maar tijdens de vakantie er achter gekomen dat hij niet op Robijn reageert (schoonmoeder had wasmiddel kregen) Zou je niet iets anders kunnen proberen, kijken of je kindje er op reageert? Of heb je dat al gedaan?

één jaar geleden

Reactie op MommyOfOne21

Mijn zoontje heeft ook eczeem (gehad) en wij gebruiken Robijn, met geurparr ...
Ja ga ik zeker doen! Zag robijn idd die ga ik als eerst proberen dan dank je wel

één jaar geleden

Ik vind Ecover fijn, daar is ook een zero variant van, niet heel goedkoop maar af en toe in de aanbieding.

één jaar geleden

Ik kan alleen tegen Ariël, Lidl en Robijn. Moet zeggen dat de was altijd lekker fris ruikt en ik gebruik geen wasverzachter of wasparfum. Uiteraard niet de 2 meest betaalbare maar de Dirk heeft altijd leuke aanbiedingen en de Lidl heeft vaak XXL verpakkingen en ook aanbiedingen en dan sla ik dat in. Binnenkort gaan wij ook een keer naar Duitsland voor de mega varianten.

één jaar geleden

Wasmiddel zelf maken. Scheelt je nog geld in je portemonnee ook! 😊had van een blokje huishoudzeep (2.99) 3 flessen wasmiddel gemaakt 😉

één jaar geleden

Hier ook een kindje met eczeem. Wij gebruiken Attitude (little ones) zonder parfum. Alleen die ruikt nergens naar haha. Je hebt er ook een met peer volgens mij!

één jaar geleden

Ik vind persil sensitive heerlijk ruiken. Ons kindje heeft geen eczeem maar volgens mij kan het daar wel voor!