13 Reacties

4 jaar geleden

Je hebt baby friendly was verzachter, hier echt een uitkomst icm normaal wasmiddel

4 jaar geleden

Ik heb het de eerste tijd gebruikt bij me oudste maar wat je zegt het ruikt echt nergens naar. Ik had vaak ook het idee dat vieze luchtjes er best door bleven hangen in de kleding, aangezien er geen parfum in zit. Bij me 2e en nu ook bij de 3e gebruik ik gewoon Zwitsal van robijn en ipv wasverzachter gebruik ik een beetje azijn. Dan ruikt het lekker en is het lekker zacht. Je ruikt de azijn totaal niet!

4 jaar geleden

Reactie op chevx3

Ik heb het de eerste tijd gebruikt bij me oudste maar wat je zegt het ruikt ...
Ze krijgen trouwens de uitslag vaak alleen door de wasverzachter en niet de wasmiddel is me verteld door de kraamzorg.

4 jaar geleden

Reactie op chevx3

Ze krijgen trouwens de uitslag vaak alleen door de wasverzachter en niet de ...
Ja zoiets hoorde ik ook maar in doe ariel pods zit automatisch ook wasverzachter dus dat kan ik er niet uithalen

4 jaar geleden

Ik wil het wasmiddel van Seepje proberen. Ze hebben ook een wasverzachter met natuurlijk parfum/olie. Ben in twijfel om die ook te gebruiken. Maar het wasmiddel zelf is sowieso geschikt voor baby’s lees ik op hun website.

4 jaar geleden

Ik volg even want vroeg het me ook al af :). Merci al voor de tips.

4 jaar geleden

Het wasmiddel van Neutral heeft geen geur, dus je was ruikt dan fris gewassen, maar niet “lekker”. Ikzelf gebruik zelf wasmiddel en wasverzachter van Ecover. Een ecologisch wasmiddel en ik ga eens even kijken, maar mij lijkt dat dit geen problemen op zou moeten leveren.

4 jaar geleden

Ik ga t ook met neutral wassen, je hebt er ook wasverzachter van maar geen idee of het dan lekker ruikt?

VRIEND

4 jaar geleden

Ik vroeg me af of er ook baby vriendelijke wasmiddelen gewoon bij kruidvat of trekpleister verkocht worden. Lekker goedkoop en hoef je niet steeds te bestellen van internet waar ik nu veel naar gelinkt zie staan voor hypoallergeen en sensitive...

4 jaar geleden

Iemand al de gouden tip voor een veilig middel die ook nog eens fris ruikt?

4 jaar geleden

Ik heb dit weekend de babywas gedaan met het wasmiddel van Marcels Green Soap (katoen/vanille). Hier zitten geen zepen/olies en meuk in, is vegan, geen kleurstoffen, en geschikt voor de gevoelige huid. Het ruikt hier echt heeeerlijk! Met die babywas aan de lijn. Echt een hele natuurlijk, subtiele geur. En gewoon te koop bij de AH. Wilde eerst seepje, maar vond die geur veel te hard (ondanks ook natuurlijk).

4 jaar geleden

Ik gebruik neutral en dan de berg ik het op in de kast samen met de builtjes van zwitsal

4 jaar geleden

Ik heb bij onze eerste ook een tijd neutral gebruikt (alleen wasmiddel, geen wasverzachter). Nu heb ik AH Puur, scheelt in de prijs en ruikt eigenlijk hetzelfde (nergens naar). Ik gebruik daar nu ook de wasverzachter van. De spullen/kleding voor de baby heb ik daar ook mee gewassen.