16 Reacties

4 jaar geleden

Ik zet het op katoen en 40 graden, was met Neutral. Ik heb werkelijk geen idee of dit goed is haha 🙈

VRIEND

4 jaar geleden

Ik zet het op katoen en 40 graden, was met Neutral. Ik heb werkelijk geen i ...
Het merendeel is inderdaad katoen 😋

4 jaar geleden

Ik heb het gewoon op een wasprogramma van 40° gewassen

4 jaar geleden

Onze wasmachine heeft een stand voor babykleding😉super handig

4 jaar geleden

Reactie op HCR.

Ik heb het gewoon op een wasprogramma van 40° gewassen
Ik ook, gaat prima

4 jaar geleden

Reactie op Bouboulicious

Onze wasmachine heeft een stand voor babykleding😉super handig
Die doet bij mij 95 graden 😱

4 jaar geleden

Voor nu heb ik alles even gescheiden en op 30-40 graden gewassen in korte wasbeurt. Als de kleine er is gaat deze gewoon naar het baby programma. Helaas ook 60 graden en niet lager.

4 jaar geleden

Ik heb gekeken of de was in de droger mag of niet. Meeste kleertjes niet, maar sommige wel op 40 graden. Dus die heb ik op onzewas/droogmachine ook in het droogprogramma mee laten lopen. De andere kleertjes op sensitive en dan 30 graden (laagste temperatuur die van 1 van de kleertjes mag). Tot nu toe lijkt het goed te zijn gegaan!

4 jaar geleden

Ik heb ook alles gewoon op 40 graden gewassen. Niks in de droger gedaan en alles ziet er nog goed uit.

4 jaar geleden

Reactie op Jipster

Die doet bij mij 95 graden 😱
Bij mij ook 90 graden, maar ik kan de temperatuur aanpassen. 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Olivia88

Bij mij ook 90 graden, maar ik kan de temperatuur aanpassen. 🙂
Ja bij mij kan ik het ook aanpassen, is wel gek dat het op 90 graden staat. Voor handdoeken en beddengoed zou het goed zijn, maar gewoon kleertjes gaan krimpen

4 jaar geleden

Ik doe de kleertjes ook gewoon op 40, fijne was… Knuffels op handwas.. dekentjes en lakens als de stof het toelaat op 60, anders 40.

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op IreenK

Ik doe de kleertjes ook gewoon op 40, fijne was… Knuffels op handwas.. de ...
Op die van mij zit nog niet eens de handwas optie op de machine...

4 jaar geleden

Ik heb een Miele wasmachine waarvoor een speciale baby programma is. Super handig! En wollen kleertjes was ik gewoon op de wol stand 40 graden.

4 jaar geleden

Ik was op het fijne was programma 30° met onze eigen kleren mee

4 jaar geleden

Ik heb een babykleding programma op de machine, (Samsung add wash eco) en dan een kort programma. Aangezien er geen vlekken inzitten was ik alleen het papje eruit.