9 Reacties

6 maanden geleden

Begin van krentenbaard wellicht?

6 maanden geleden

Reactie op Barbara1989

Begin van krentenbaard wellicht?
Sorry wat is dat? Ik weet niet wat dat is

6 maanden geleden

Oef het lijkt op krentenbaard. Dus niet aanraken, goed droog en schoonhouden. https://www.thuisarts.nl/krentenbaard/mijn-kind-heeft-krentenbaard

6 maanden geleden

Reactie op SH1986

Oef het lijkt op krentenbaard. Dus niet aanraken, goed droog en schoonhoude ...
Heb eens gekeken op de site en er staat in gele korstje op

6 maanden geleden

Reactie op SH1986

Oef het lijkt op krentenbaard. Dus niet aanraken, goed droog en schoonhoude ...
Kan je de zalf zonder voorschrift krijgen in de apotheek of is het met?

6 maanden geleden

Reactie op sarahmiakhel

Kan je de zalf zonder voorschrift krijgen in de apotheek of is het met?
Zinkzalf kan helpen om de blaasjes in te drogen, maar je hebt dan echt meestal een antibiotica zalf nodig. Dit kan helaas alleen de dokter uitschrijven.

6 maanden geleden

Reactie op SH1986

Zinkzalf kan helpen om de blaasjes in te drogen, maar je hebt dan echt mees ...
Hij heeft nog maar ontsteking amandels gehad en daarvoor ook antibiotica moeten voor nemen. Ik zal morgen eens bellen naar de huisarts zien wat ze zeggen als ik miss toch vroeger kan komen dan in mei

6 maanden geleden

Reactie op sarahmiakhel

Hij heeft nog maar ontsteking amandels gehad en daarvoor ook antibiotica mo ...
Ja dat maar even doen. De dokter kan het beter zien. Zorg er wel ervoor dat hij de blaasje enzo niet aanraakt. Dan deed mijn zoon inmiddels puber wel. Het zat op een gegeven moment overal. Goed droog houden en altijd goed handen wassen en desinfecteren.

6 maanden geleden

Mijn dochter heeft dit tot twee keer toe gehad. Is flink besmettelijk. Wij hebben uiteindelijk zalf en antibiotica gehad maar dat had ook te maken dat ik hoogzwanger was en het gevaarlijk kan zijn voor baby's. Alles goed wassen en sudocreme erop. Kan ook helpen!